کد خبر: ۵۲۵۲۱
تاریخ انتشار : ۰۹:۵۲ - ۱۳ آذر ۱۴۰۱
فرماندار چابهار گفت: برخی از سارقان و سودجویان با ایجاد حفره در خط انتقال گازوئیل به نیروگاه برق بدنبال سرقت مواد نفتی بودند که ناکام ماندند.

به گزارش برق نیوز، جواد سپاهی گفت: روز گذشته با اعلام خبر نشت گازوئیل در حاشیه شهر چابهار مسوولان دست‌اندرکار بلافاصله در آن مکان حضور یافتند.

وی بیان کرد: افراد سودجو خط لوله گازوئیل در مسیر شرکت نفت به نیروگاه برق را که متاسفانه برای چندمین بار است رخ می‌دهد حفره ایجاد کردند و پس از ایجاد شیر برداشت قصد سرقت مواد نفتی را داشتند.

فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: فرد یا افراد خرابکار به دلیل عدم آگاهی با گیره بر لوله را بریده و نتوانسته بودند روی آن چیزی نصب کنند بنابراین گازوئیل نشت کرده و برخی از افراد آن منطقه نیز متاسفانه تا رسیدن مسوولان از این موقعیت سوء استفاده کردند.

وی با بیان اینکه در این مورد سارقان نتواستند حجم زیادی از مواد سوختی را به سرقت ببرند، تصریح کرد: هم‌اینک شرکت نفت در حال بررسی و رفع ایرادات است.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار