کد خبر: ۵۲۵۲۲
تاریخ انتشار : ۱۰:۳۲ - ۱۳ آذر ۱۴۰۱
اطلاعیه لزوم ارائه گواهی اصالت یا انطباق با استاندارد اینورتر‌های فتوولتائیک ارائه گزارش آزمون نوعی و یا گواهی‌های انطباق با استاندارد برای تمامی محصولات از تولیدکنندگان داخلی و گواهی‌های اصالت استاندارد برای کلیه تامین کنندگان اینورتر‌های فتوولتائیک پیشنهادی قابل استفاده در طرح حمایتی الزامی است.

به گزارش برق نیوز، بدینوسیله به اطلاع میرساند، ارائه گزارش آزمون نوعی (Type test report) و یا گواهی‌های انطباق با استاندارد برای تمامی محصولات از تولیدکنندگان داخلی و گواهی‌های اصالت استاندارد برای کلیه تامین کنندگان (واردکنندگان، تولیدکنندگان با انتقال تکنولوژی، تولیدکنندگان تحت لیسانس) اینورتر‌های فتوولتائیک پیشنهادی قابل استفاده در طرح حمایتی (احداث ۵۵۰۰۰۰ سامانه فتوولتائیک ۵ کیلوواتی) مطابق با شرایط مندرج در جداول ذیل الزامی است.

براساس گواهینامه تائید صلاحیت آزمایشگاه صادره از سوی "مرکز تائید صلاحیت ایران" و "سازمان ملی استاندارد" آزمایشگاه‌های دارای تائیدیه ISO IEC ۱۷۰۲۵ و نیز نهاد‌های صدور گواهینامه دارای تائیدیه ISO IEC ۱۷۰۶۵، برای محصولات تولیدی از سوی تولید کنندگان داخل کشور، مطابق جدول شماره ۱ و برای انواع محصولات وارداتی از تأمین کنندگان به شرح جدول ۲، معرفی می‌گردند.

اطلاعیه: قابل توجه تولیدکنندگان و تامین کنندگان اینورتر‌های فتوولتائیک

اطلاعیه: قابل توجه تولیدکنندگان و تامین کنندگان اینورتر‌های فتوولتائیک

ضرورت دارد کلیه تولید کنندگان داخلی و تامین کنندگان اینورتر‌های فتوولتاییک ضمن هماهنگی با آزمایشگاه‌های مذکور نسبت به انجام تست آزمون‌های مرتبط اقدام و نتایج را به این سازمان ارائه نمایند. ضمنا خانم سمیرا منشی پور به شماره تماس ۸۸۵۷۹۶۹۶-۰۲۱ داخلی ۱۶۴ و شماره همراه ۰۹۱۲۳۲۴۵۰۴۸ جهت انجام هماهنگی‌های لازم معرفی می‌گردند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یک مهندس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
0
0
اطلاعیه بسیار خوب و بجا و مفیدی میباشد...رعایت استانداردها باعث افزایش راندمان طول عمر ایمنی بالا و فواید دیگری هم میباشد
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار