کد خبر: ۵۲۵۲۸
تاریخ انتشار : ۱۴:۵۱ - ۱۳ آذر ۱۴۰۱
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: براساس توافقنامه با وزارت نیرو مقرر شد هزینه برق و آب استاندارد مراکز گردشگری با قیمت پایین محاسبه و گاز و سوخت یارانه‌ای برای شناور‌ها در گردشگری دریایی محاسبه شود.

به گزارش برق نیوز، عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: در نشست شورای اقتصاد کشور با حضور رئیس جمهور مهلت وام‌های مراکز ⁧گردشگری⁩ که رقم بالایی است، تا ۲ سال تصویب شد. در زمینه سایر مشوق‌ها نظیر عوارض، زمین، خدمات زیربنایی و زیرساختی نیز اتفاقات خوبی افتاده است.

وی بیان کرد: براساس توافقنامه با وزارت نیرو قرار شد هزینه برق و آب استاندارد مراکز گردشگری با قیمت پایین محاسبه و گاز و سوخت یارانه‌ای برای شناور‌ها در گردشگری دریایی محاسبه شود.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه درآمد حاصل از حوزه گردشگری به دلیل ارزآوری مانند صادرات است، گفت: هفته گذشته در نشست با وزارت صمت برای صندوق حمایت از صادرکنندگان حوزه گردشگری به منظور تضمین برای تورگردانان و آژانس‌دار‌هایی که متضرر از حوادث می‌شوند توافق انجام شد که سبب رونق و انگیزه فعالان این حوزه است.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار