کد خبر: ۵۲۵۳۶
تاریخ انتشار : ۱۰:۳۰ - ۱۴ آذر ۱۴۰۱
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از برگزاری ۴۸ مانور عملیاتی با رویکرد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل بمنظور مقاوم سازی و افزایش پایداری شبکه‌های توزیع برق در شرایط اضطرار و بحران و همچنین تمرین شرایط بحران خبر داد.

به گزارش برق نیوز، سید کاظم حسینی کارنامی گفت: تجهیز انبار بحران، تهیه لوازم و تجهیزات مورد نیاز جهت استفاده در شرایط بحران، بازدید دوره‌ای از آماده بکاری مولد‌های اضطراری مراکز حساس و مهم در سطح شرکت را می‌توان از مهمترین اقدامات جهت مقابله با بحران برشمرد.

وی با بیان اینکه سامانه مرکز فوریت‌های برق (۱۲۱) مسئولیت پاسخگویی، ثبت و کنترل خاموشی‌ها و رسیدگی به درخواست و شکایت‌ها و پیشنهاد‌های مشترکین به صورت ۲۴ ساعته بر عهده دارد خاطر نشان کرد: برقراری سرویس اعلان (Notification) در اپلیکیشن برق من، توسعه پاسخگویی هوشمند مراکز تماس، خرید، راه اندازی قابلیت سر ریز تماس‌ها بین مراکز ۱۲۱ ساری، بابل، قائمشهر و بهشهر جهت افزایش ظرفیت پاسخگویی در شرایط بحران، امکان مشاهده، رصد و ردیابی خودرو‌های عملیاتی دارای تبلت در نرم افزار حوادث، ضبط مکالمات در راستای مدیریت خاموشی‌ها در سال جاری صورت گرفته است.

حسینی تصریح کرد: انجام ممیزی HSE جهت حصول اطمینان از رعایت استاندارد‌های مربوط، از الویت‌های این شرکت جهت جلوگیری از کاهش حوادث انسانی است.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار