کد خبر: ۵۲۵۵۵
تاریخ انتشار : ۱۳:۴۲ - ۱۵ آذر ۱۴۰۱
موسسه یوتیلیتا انرژی انگلیس اعلام کرد که ممکن است به خاطر عدم توانایی در پرداخت قبوض برق و گاز، دو میلیون خانوار انگلیسی بدون اطلاع به شرکت‌های توزیع برق و گاز، اشتراک خود را قطع کنند.

به گزارش برق نیوز، به نقل از راشاتودی، بیل بولن، مدیرعامل شرکت یوتیلیتا انرژی انگلیس، هشدار داد که به خاطر افزایش قیمت برق و گاز و عدم توانایی مردم در پرداخت قبوض، ممکن است بیش از دو میلیون خانوار بدون اطلاع به شرکت‌های توزیع برق و گاز، اشتراک خود را قطع کنند.

‌نتایج بررسی این موسسه حاکی از آن است که بسیاری از خانوار‌ها در این کشور هنوز از کنتور‌های قدیمی و غیر دیجیتال استفاده می‌کنند و این بدان معناست که اگر آن‌ها کنتور‌های خود را قطع کنند، شرکت‌های توزیع متوجه نخواهد شد.

‌بولن می‌گوید این اقدام خانوار‌ها به افزایش بیماری‌ها و مرگ و میر ناشی از سرد شدن هوا در فصل زمستان پیش رو منجر خواهد شد.

‌مدیرعامل موسسه یوتیلیتا انرژی از شرکت‌های توزیع برق خواسته است تا برای جلوگیری از این مسئله کنتور‌های قدیمی را با کنتور‌های دیجیتال جایگزین کنند.

‌بولن می‌گوید این که مردم چاره‌ای جز نشستن در خانه بدون برق و گاز نداشته باشند غیرقابل قبول است. دولت و سازمان‌های مرتبط باید دخالت کرده و جلوی قطع اشتراک برق و گاز از سوی خود خانوار‌ها را بگیرند.

‌انگلیس هم اکنون درگیر بدترین بحران انرژی در چند ده سال گذشته است، قیمت برق برای میلیون‌ها نفر در این کشور به میزان زیادی افزایش یافته است و قرار است باز هم افزایش یابد.

‌دولت انگلیس ۲۰ میلیارد دلار یارانه برای پرداخت قبوض برق و گاز مردم تخصیص داده است، اما همزمان با سرد شدن هوا و نزدیک شدن فصل زمستان تقاضای انرژی برای گرم کردن خانه‌ها در این کشور افزایش یافته و به نظر می‌رسد این کمک برای خانوار‌ها کافی نیست.

‌موسسه ملی اقدام انرژی انگلیس هشدار داده که با اعمال تعرفه‌های جدید ۸.۴ میلیون انگلیسی از اقشار ضعیف این کشور درگیر فقر انرژی خواهند شد.

قرار است از ماه آوریل سال آینده قیمت برق در انگلیس تقریباً دو برابر شود.

منبع: فارس
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار