کد خبر: ۵۲۵۶۳
تاریخ انتشار : ۰۸:۵۵ - ۱۶ آذر ۱۴۰۱
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از آغاز عملیات اجرایی طرح تامین برق پروژه‌های جدید اقدام ملی مسکن در فاز ۳ شهر جدید سهند خبر داد.

به گزارش برق نیوز، "عباس حسامی" اظهار داشت: با خروج فیدر‌های جدید از پست مهر، شهر جدید سهند، تعداد فیدر‌های فشار متوسط سهند از ۱۲ به ۱۷ فیدر رسیده و در نتیجه قابلیت اطمینان و قدرت شبکه افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به تخصیص اعتبار ۶۰ میلیارد ریالی برای تامین زیر ساخت‌های مسکن مهر در این استان گفت: با توجه به پیش‌بینی افزایش ۴۸ هزار واحدی مسکن با اجرای طرح اقدام ملی مسکن در سهند، همزمان با کلنگ‌زنی ۱۷ هزار واحد در فاز ۳، پروژه خروج فیدر‌های جدید از پست مهر، شهر جدید سهند کلید خورد.

حسامی با تاکید بر اینکه با اجرای کامل پروژه امکان تامین برق طرح اقدام ملی مسکن تحقق می‌یابد، بیان کرد: هم‌چنین قابلیت تفکیک و تامین برق قسمتی از پمپ آب و فاضلاب سهند در پیک بار تابستان نیز از این طریق فراهم می‌شود.

وی ادامه داد: با این اقدام شاهد کاهش محسوس میزان انرژی توزیع نشده در خاموشی‌های بی‌برنامه و با برنامه در فاز ۳ سهند خواهیم بود.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یک مهندس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
0
1
شایسته تقدیر میباشد البته خواهشا استانداردها و دستورالعمل ها رو نیز همزمان رعایت کنند تا بعدا دوباره مثلا به کندن یا خرابی زود هنگام بر نخورن..شهر سهند میتواند از گرانی لجام گسیخته مسکن در کلان شهر تبریز تا حدود زیادی جلوگیری کند
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار