کد خبر: ۵۲۵۷۲
تاریخ انتشار : ۰۸:۴۳ - ۱۷ آذر ۱۴۰۱
فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: یک جوان ۲۸ ساله در حین کار کردن در یک ‏مصالح فروشی به دلیل برخورد چوب پرده به سیم دارای برق سه فاز دچار برق گرفتگی شده و جانش را از ‏دست داد.

به گزارش برق نیوز، علی قاسم پورگفت: ساعت ۱۵ روز ‏گذشته خبری مبنی بر فوت یک جوان در اثر برق گرفتگی در بیمارستان امام حسین محمدشهر کرج به مرکز ‏فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله مأموران انتظامی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند‎. ‎
 
وی افزود: با حضور مأموران در محل حادثه و انجام تحقیقات مشخص شد که متوفی در حین کار کردن در یک ‏مصالح فروشی بوده که به دلیل برخورد چوب پرده با سیم دارای برق ۳ فاز دچار برق گرفتگی شده و علی رغم ‏انتقال به بیمارستان و تلاش کادر درمان نامبرده جانش را از دست داده است‎. ‎
 
فرمانده انتظامی شهرستان کرج با اشاره به تشکیل پرونده در این زمینه و ارسال به مراجع مربوطه، خاطرنشان ‏کرد: رعایت اصول ایمنی در انجام کار از وقوع حوادث دلخراش اینچنین پیشگیری می‌کند.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
توانیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
1
6
حیف و افسوس..روحش شاد و تسلیت بخانواده محترمش..
صدا و سیما باید با همکاری وزارت نیرو سازمان ملی استاندارد و اتاق اصناف و شهرداریها و حتی نظام مهندسی اموزش های ایمنی در رابطه با خطر برق گرفتگی را به تمام گروههای صنفی کارگری اصناف و مردم را در حد وسیع آموزش دهد..
پاسخ ها
یک مهندس
| Iran (Islamic Republic of)
اون کسی که منفی داده خودشو یک لحظه بجای آن مرحوم بگزاره..ضما چرا فیوز و کنتاکتور سیستم سه فاز عمل نکرده نکنه اصلا تابلو فیوز نداشته!؟!
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار