کد خبر: ۵۲۵۷۵
تاریخ انتشار : ۱۳:۱۳ - ۱۷ آذر ۱۴۰۱
حضور هیئت اعزامی وزارت نیرو در سیستان و بلوچستان هیئت اعزامی وزارت نیرو با هماهنگی مریم کارگر نجفی، معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو، به منظور رسیدگی به مشکلات و دغدغه‌های کارکنان صنعت آب و برق سیستان و بلوچستان، در این استان مستقر شد.

به گزارش برق نیوز، رفع مشکلات کلیدی و پاسخ به ابهامات کارکنان صنعت آب و برق کشور به ویژه استان سیستان و بلوچستان مورد توجه ویژه معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو قرار دارد، در همین راستا و به منظور پیگیری این مهم، تیمی متشکل از مدیران کل منابع انسانی وزارت نیرو و شرکت‌های مادر تخصصی در حورزه آب و برق به سیستان و بلوچستان سفر کردند.

"مریم کارگر نجفی" پس از اولین سفر استانی خود با عنوان معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو در نیمه دوم آبان‌ماه امسال، عنوان کرد: با توجه به بالا بودن حجم سوالات و مطالبات، هماهنگی‌های لازم به منظور حضور معاونان دفتر منابع انسانی وزارت نیرو تا پایان ماه جاری به این استان صورت می‌گیرد که این وعده سه‌شنبه شب با اعزام نمایندگان به استان محقق شد.

در مأموریت دو روزه نمایندگان وزارت نیرو و شرکت‌های مادر تخصصی حوزه آب و برق، با برپایی میز خدمت از تاریخ ۱۵ آذرماه در محل سالن مجموعه ورزشی شرکت آب منطقه‌ای، به طور ویژه مسائل و مشکلات شناسایی و به تمامی درخواست‌های طرح شده توسط نیرو‌های شاغل صنعت آب و برق استان به صورت جداگانه رسیدگی شد.

در این برنامه که امروز نیز ادامه دارد، تمامی درخواست‌ها و چالش‌های حوزه منابع انسانی به صورت مکتوب ثبت شد تا امکان پیگیری موارد مطرح شده در میز خدمت برای پرسنل فراهم باشد.

بر اساس این گزارش، معاونان مدیرکل دفتر توسعه منابع انسانی وزارت نیرو، مدیرکل دفتر منابع انسانی و امور اداری شرکت مادر تخصصی توانیر، مدیرکل دفتر توسعه منابع انسانی و آموزش شرکت مادر تخصصی برق حرارتی، مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی و معاون مجامع توسعه مدیریت و پشتیبانی شرکت مدیریت منابع آب ایران، مدیرکل دفتر توسعه منابع انسانی و آموزش و مدیرکل دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، هیئت اعزامی از سوی معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو را تشکیل می‌دهند.

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
0
8
همش دروغه پس چرا بی خبر امدند استان سیستان بلوچستان از جنوب تا شمالش ۱۰۰۰کیلومتر است فقط بی خبر امدند زاهدان برگشتن پس جنوب شمال استان نیرو نداره اصلا چرا اطلاع رسانی نکردن تا نیروها خبر دار بشن بیلند زاهدان از مشکلات بگن اصلا هیچ کدوم از کارگران اطلاع نداشتن از حضورشان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
0
2
اک یا عک
سیستان و بلوچستان رو چطور پیدا کردن؟
به سلامت برگشتن؟
محمد قاسمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
0
1
جناب اقای مهندس مجید شریعت نیا
با سلام
خواهشی که از شما داریم یک سر هم به ایرانشهر بزنید که بیش از نیمی از پرسنل شرکت مدیریت تولید در ایرانشهر شاغل هستند و امکان حضور تعداد زیادی از پرسنل در زاهدان را ندارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
0
0
این شهرابی رو برای چی بردند یک هیئت باید بفرستند وضعیت اونو رسیدگی کنه
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
0
0
سلام خدمت دوستان توانیر و بازرسی
آقا شما رو بخدا قسم میدم یه فکری واسه شرکت توزیع سیستان و بلوچستان بردارید بخدا شدن دو گروه فقط دارن خودشون رو میزنن ما دیگه خسته شدیم خودتون رو مدیون دارید میکنید
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار