کد خبر: ۵۲۶۰۵
تاریخ انتشار : ۱۶:۳۱ - ۲۰ آذر ۱۴۰۱
فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی از انهدام باند سارقان حرفه‌ای سیم و کابل برق با اعتراف به ۳۶۶ فقره سرقت در استان خبر داد.

به گزارش برق نیوز، رحیم جهانبخش اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل شبکه مخابراتی در شهرستان‌های "بوکان، مهاباد، سلماس و میاندوآب" که باعث ایجاد نارضایتی مردم شده بود، به دلیل حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده، ماموران با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی و روش‌های نوین کشف جرم، موفق شدند سارقی سابقه‌دار را شناسایی و با تعقیب و مراقبت شبانه روزی طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی ادامه داد: متهم در تحقیقات تکمیلی با استفاده از شگرد‌های پلیسی و مواجهه با دلایل و مدارک به انجام ۳۶۶ فقره سرقت سیم و کابل برق با همکاری ۱۲ نفر دیگر از همدستانش اعتراف کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: دراین خصوص ۱۳ متهم دستگیر شده که پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند.

جهانبخش در پایان خاطرنشان کرد: مردم نقش مهمی در ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح جامعه دارند و از این رو می‌توانند با مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس گزارش کنند.

منبع: فارس
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار