کد خبر: ۵۲۶۰۸
تاریخ انتشار : ۱۰:۳۱ - ۲۱ آذر ۱۴۰۱
مشاور مدیرعامل توانیر در امورایثارگران جهت بررسی روند تبدیل وضعیت کارکنان مشمول تبدیل وضعیت ایثارگری و بررسی مشکلات مربوط به ایثارگران در شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی حضور یافت.

به گزارش برق نیوز، محسن وهابی با حضور در شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی و تشکیل جلسه‌ای با مسئولین این شرکت، از نزدیک پیگیر روند تبدیل وضعیت کارکنان مشمول این طرح شد.

در این جلسه طاهر کیامهر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، مسئول امور ایثارگران شرکت توزیع نیروی آذربایجان غربی، معاون منابع انسانی، معاون مالی و پشتیبانی، نماینده هسته گزینش و نیز مدیر حراست و مدیر روابط عمومی شرکت حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه کیامهر ضمن تاکید بر لزوم توجه به حل مشکلات خانواده ایثارگران صنعت برق افزود: : با توجه به تاکیدات رهبری در قدردانی و اکرام از خانواده شهدا به عنوان یک اصل مهم در جمهوری اسلامی، شورای راهبری ایثارگران شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی نسبت به شناسایی مشکلات این عزیزان در صنعت برق استان اقدام و حل این مشکلات را در اولویت قرار داده است.

وهابی مشاور مدیرعامل توانیر در امورایثارگران نیز ضمن اشاره به بحران انرژی در کشور‌های اروپایی، خاطر نشان کرد: در حال حاضر کشور‌های اروپایی در حال تجربه یک شوک انرژی بی سابقه هستند و این نشان از اهمیت انرژی به عنوان مهم‌ترین محور توسعه و پیشرفت هر کشوری است چرا که بزرگترین اقتصاد‌های جهان امروز در تامین انرژی خود دچار مشکلات جدی هستند.

وی همچنین ادامه داد: خانواده شهدا و ایثارگران بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب هستند و خدمت به آنان ادای دین به ارزش‌های انقلاب است.

آقابابا مسئول امور ایثارگران شرکت در ادامه این جلسه به تشریح مشکلات و مطالبات ایثارگران این شرکت پرداخت.

همچنین مشاور مدیرعامل توانیر در امور ایثارگران در پایان این جلسه به مسائل و سوالات و مطالبات مطروحه توسط اعضای این جلسه پاسخ داد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کارمند توانیر
|
Netherlands
|
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
1
0
آقای وهابی، مشکل ایثارگران نزدیک به دفترش که یه راهرو و اتاق اینور اونور دفترشن نتونسته حل کنه براش مهم هم نبوده
بعد رفته یک استان مرزی کشور مشکل اونارو بررسی کنه
اینو نوشتم که ایثارگر عزیز بدونه و بی خودی امیدوار به حل مشکلی نشه
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار