کد خبر: ۵۲۶۱۹
تاریخ انتشار : ۱۵:۳۰ - ۲۱ آذر ۱۴۰۱
مدیر امور بهره برداری ناحیه جنوب شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از بهینه سازی تجهیزات سرخط با سطح ولتاژ ۲۳۰ کیلوولت پست برق اصلی آبادان و کاهش گداختگی و خاموشی ناخواسته خبر داد.

به گزارش برق نیوز، رضا جعفری بیان کرد: عملیات بهینه سازی تجهیزات سرخط پست اصلی آبادان با سطح ولتاژ ۲۳۰ کیلوولت به مدت ۸ روز کاری بدون اعمال خاموشی به مشترکین با یک برنامه ریزی دقیق با موفقیت انجام و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: تعویض یک عدد سکسیونر ۲۳۰ کیلوولت و باندل نمودن ۳ رشته باسبار‌های سیمی و ۳ رشته جمپر آویز اتصالی از گنتری به تجهیزات خط، اصلاح، مرمت و بازسازی جمپر‌های رابط و اتصالات کنکتور‌ها به تجهیزات، نصب تابلوی مرکزی فرمان از محل جهت کلید‌های ایزولاتور سرخط، دمونتاژ کلید سرخط فرسوده و قدیمی و اصلاح مدارات فرامین و کنترلی بی خط ۲۳۰ کیلوولت اقداماتی است که برای این بهینه سازی انجام شده است.

مدیر امور بهره برداری ناحیه جنوب شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با بیان اینکه باسبار‌های ۲۳۰ کیلوولت ورودی به ترانس دوم با تعویض یک عدد سکسیونر مورد بازسازی و رفع ایراد قرار گرفته، تصریح کرد: اقدامات انجام شده خصوصا باندل نمودن اتصالات و تقویت آنها، تاثیربسزایی در کاهش گداختگی و خاموشی ناخواسته، پایداری و تقویت شبکه و همچنین آمادگی جهت گذر موفق از پیک تابستان ۱۴۰۲ خواهد شد.

گفتنی است، امور بهره برداری ناحیه جنوب یکی از نواحی ۱۰ گانه معاونت بهره برداری شرکت برق منطقه‌ای خوزستان شامل شهر‌های آبادان، خرمشهر، شادگان، اروند، چوئبده، مینوشهر، دارخوین و شلمچه است.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار