کد خبر: ۵۲۶۳۸
تاریخ انتشار : ۱۰:۳۳ - ۲۳ آذر ۱۴۰۱
سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق (ساتبا) فراخوان مناقصه عمومی سرمایه گذاری در پروژه‌های احداث ۲۲۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی با ظرفیت یک مگاوات و بالاتر را منتشر کرد.

به گزارش برق نیوز، سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق (ساتبا) بر اساس آیین نامه اجرایی ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولیدرقابت پذیر و ارتقا نظام مالی کشور و با عنایت به مصوبه شورای محترم اقتصاد به شماره ۱۷۱۹۶ مورخ ۱۴۰۱/۱/۲۰ و نیز قوانین و مقررات جاری کشور در نظر دارد در راستای تشویق بخش خصوصی به سرمایه گذاری و مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی کشور نسبت به مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی داخلی و خارجی در پروژه‌های احداث نیروگاه خورشیدی با ظرفیت یک مگاوات و بالاتر، مناقصه‌ای یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی برگزار نماید.

شرایط شرکت در ارزیابی کیفی مناقصه سرمایه گذاری شماره ۱۴۰۱/۳:
۱- کلیه اشخاص حقوقی که اسناد ارزیابی کیفی را دریافت نموده و پس از تکمیل، به ساتبا عودت نمایند مورد ارزیابی کیفی قرار خواهند گرفت. پس از ارزیابی کیفی با استفاده از لیست کوتاه تهیه شده از مناقصه گران دعوت خواهد شد تا در مناقصه‌ای که شرایط آن متعاقبا در اسناد مربوطه ذکر خواهد شد، شرکت نمایند. شایان ذکر است برندگان مناقصه می‌بایست توان مالی لازم جهت احداث نیروگاه را داشته و در مدت مشخص شده در قرارداد نسبت به احداث آن اقدام نمایند.
۲- از مناقصه گران ضمانت نامه شرکت در فرآیند ارجاع کار و همچنین ضمانت نامه اجرا و بهره برداری متناسب با ظرفیت نیروگاه دریافت می‌گردد.
۳- مناقصه بر اساس ظرفیت‌ها و ساختگاه‌های مشخص برگزار می‌گردد.
۴- مناقصه گران به منظور شرکت در فراخوان مناقصه می‌توانند اسناد ارزیابی کیفی را از سایت ساتبا به نشانی www.satba.gov.ir دریافت نمایند.
۵- تاریخ دریافت اسناد ارزیابی: روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۹/۲۶،
۶- مهلت ارسال اسناد ارزیابی تکمیل شده: چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۰،
۷- آن دسته از شرکت‌هایی که در مناقصه‌های قبلی (۱/۱۴۰۱ و ۲/۱۴۰۱) مورد ارزیابی کیفی قرار گرفته اند و حائز شرایط لازم جهت حضور در مناقصه گردیده اند، نیاز به تکمیل و ارسال مجدد "اسناد فراخوان ارزیابی کیفی" نبوده و ارزیابی کیفی قبلی ملاک عمل خواهد بود.

همچنین در صورت درخواست افزایش سقف ظرفیت شرکت در مناقصه، این متقاضیان نیز می‌توانند نسبت به تکمیل و ارائه مدارک و مستندات جدید اقدام نمایند

با انتشار این آگهی از کلیه شرکت ها، مشارکت‌ها و کنسرسیوم‌های بخش خصوصی داخلی و خارجی که دارای توانایی مالی لازم و تجربیات مفید و مرتبط به منظور اجرای طرح فوق می‌باشند، دعوت می‌شود مطابق با شرایط فراخوان مناقصه سرمایه گذاری سوابق و رزومه خود و شیوه تامین مالی طرح مورد اشاره را مطابق با شرایط و مفاد مندرج در اسناد در مهلت قانونی تعیین شده به سازمان ارائه نمایند. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر، لطفا با شماره تلفن ۸۸۵۷۹۶۹۵ تماس حاصل فرمائید.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار