کد خبر: ۵۲۶۵۰
تاریخ انتشار : ۱۷:۲۰ - ۲۳ آذر ۱۴۰۱
در دیدار وزیر نیرو با سفیر قطر در تهران که به مناسبت روز ملی قطر انجام شد، دو طرف بر توسعه و تحکیم روابط در زمینه‌های مختلف تأکید کردند.

به گزارش برق نیوز، "علی اکبر محرابیان"، وزیر نیرو و رییس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و قطر در دیدار با "محمد بن حمد الهاجری" سفیر دولت قطر، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز ملی قطر گفت: انجام ملاقات رؤسای دو کشور مصداق بارز اراده‌ دو طرف به ارتقای مناسبات فی‌مابین است.

وی با تأکید بر لزوم توسعه و تحکیم هرچه بیشتر روابط دو طرف در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی افزود: امیدوارم با تکیه بر ظرفیت‌های مشترک و بهره‌برداری فعالانه از توانمندی‌های موجود با دولت قطر بتوانیم در راستای منافع و مصالح دو ملت، بیش از پیش گام برداریم.

وزیر نیرو با اشاره به سابقه دیرینه همکاری‌های دو کشور ادامه داد: برگزاری هشتمین کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور در خرداد سال جاری در شهر دوحه فرصت مناسب‌تری فراهم کرد که همکاری‌ها را با تصمیمات جدی‌تر وارد عرصه جدید و راهبردی کنیم.

محرابیان تأکید کرد: اجرایی کردن توافق سران دو کشور ایران و قطر برای ورود به فاز همکاری و مشارکت فراگیر در تمامی حوزه‌های اقتصادی اعم از انرژی، حمل و نقل، گمرک، استاندارد، بانک، کشاورزی و صنعتی و ارتقای سطح همکاری‌های دو طرف از اهمیت بالایی برخوردار است.

وزیر نیرو همچنین برگزاری موفق بیست و دومین رویداد جام جهانی فوتبال توسط دولت قطر را تبریک گفت و از دولتمردان این کشور بخاطر ترویج ارزش‌های اسلامی در این رویداد جهانی تشکر کرد.

گفتنی است، مراسم روز ملی قطر با حضور تعدادی از سفرای سفارتخاته‌های مستقر در تهران و مسولان دولتی و نظامی کشور به میزبانی محمد بن حمد الهاجری سفیر دولت قطر در تهران برگزار شد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار