کد خبر: ۵۲۶۶۰
تاریخ انتشار : ۰۹:۲۷ - ۲۶ آذر ۱۴۰۱
برگزاری گردهمایی ائمه جماعات صنعت برق در مشهد مسئول فرهنگی و دینی شرکت توانیر گفت: امروز ما در موقعیت یک دوئل رسانه ای قرار داریم و بایستی قدرت رسانه ای خود را بصورت جهادی تقویت کنیم.

به گزارش برق نیوز، همایش آموزشی ائمه جماعات و مسوولین فرهنگی صنعت برق کشور طی روز‌های ۲۲ و ۲۳ آذر ماه برگزار شد.

این دوره آموزشی به دو صورت مجازی و حضوری برگزار گشته، دوره مجازی در مهرماه سال جاری از طریق موسسه آموزش از راه دور گیلان انجام شد و دوره حضوری در مجتمع فرهنگی تربیتی امام رضا علیه السلام در ۲۳ و ۲۴ آذرماه برگزار گردید.

رضا کاکاوند مسئول فرهنگی صنعت برق کشور در این رابطه افزود؛ این همایش آموزشی دو روزه ویژه ائمه جماعات و مسئولین فرهنگی صنعت برق کشور با حضور بیش از ۵۰۰ نفر در مشهد مقدس برگزار گردید.

کاکاوند افزود؛ با توجه به حساسیت شرائط روز این دوره آموزشی با موضوعات سواد رسانه و جهاد تببین و عفاف و حجاب با وجود اساتید بزرگواری، چون حجج اسلام راجی و نظافت یزدی انجام شد.

وی افزود؛ امروز ما در موقعیت یک دوئل رسانه‌ای قرار گرفتیم و بایستی قدرت رسانه‌ای خود را بصورت جهادی تقویت کنیم، لذا ائمه جماعات صنعت برق با وجود سپری نمودن دوره سواد رسانه در سنوات گذشته مجددا برای به روز رسانی توانایی ایشان به کمک اساتید و کلیپ‌های آموزشی این مهم تقویت گردید.

از جمله برنامه‌های این دوره آموزشی، برگزاری آزمون کتبی مفتاح ۱۰ ویژه ائمه جماعات و رضوان ۸ ویژه مسوولین فرهنگی توسط مرکز آموزشی گیلان بود.

همچنین نشست‌های پرسش و پاسخ، و پخش کلیپ‌های آموزشی و فرهنگی و کلیپ عملکرد دولت در حوزه صنعت برق از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

در اختامیه این همایش احمد حیدری معاون وزیر و مهاجری مشاور وزیر و مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو به ایراد سخنرانی پرداختند؛ و در پایان از ۳۰ شرکت برتر و ۱۶ امام جماعت جهادی در زمینه تولید محتوای فرهنگی تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار