کد خبر: ۵۲۶۹۶
تاریخ انتشار : ۱۵:۳۰ - ۲۸ آذر ۱۴۰۱
سازمان ساتبا در جریان جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو در نمایشگاه جانبی صنعت آب و برق، برخی از شرکت‌های دانش بنیان را در غرفه ساتبا میزبانی می‌کند.

به گزارش برق نیوز، همزمان با هفته پژوهش و فناوری و در جهت تقویت و ترویج دانش و پژوهش در حوزه فناوری‌های تجدیدپذیر، سازمان ساتبا با هدف شناسایی و معرفی پروژه‌های پژوهشی و فناوری حوزه‌ه‌های مختلف انرژی تجدیدپذیر، میزبان شرکت‌های منتخب دانش‌بنیان در نمایشگاه محصولات صنعت آب و برق در حاشیه جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو می‌باشد.

دفتر پژوهش، فناوری و نوآوری سازمان ساتبا در این نمایشگاه با هدف آشنایی بیشتر مدیران اجرائی با نوآوران در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر، ایجاد فضای تعاملی میان پژوهشگران و فناوران، بسترسازی برای تجاری‌سازی یافته‌های پژوهشی و طرح‌های فناورانه و حمایت از پژوهشگران، فناوران و شرکت‌های دانش‌بنیان در این حوزه غرفه‌ی بزرگی را به معرفی برخی از شرکت‌های شاخص در حوزه صنایع انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری مصرف برق اختصاص داده است تا فناوری‌های پیشرفته خود را به عرصه نمایش بگذارند.

در غرفه سازمان ساتبا شرکت‌های دانش بنیان و فناوران حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی با محصولات تاور توربین بادی، درایو موتور‌های BLDC، سامانه پایش آرکابین و اینورتر متصل به شبکه خورشیدی آرکا، توربین بادی ۵ کیلووات محور افقی، لاین ترکینگ صنعتی، اینورتر خورشیدی متصل به شبکه تکفاز و همچنین سیستم ذخیره ساز انرژی باتری لیتیومی و اینورتر خورشیدی حاضر هستند.

همچنین مریم کارگر نجفی، معاون معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو، در بازدید از غرفه سازمان ساتبا در جریان آخرین محصولات دانش‌بنیان این شرکت‌ها قرار گرفت و با کارشناسان و مدیران پروژه‌ها گفتگو کرد.

گفتنی است که این نمایشگاه از تاریخ ۲۷ آذرماه تا ۲۹ آذرماه دایر بوده و عموم علاقه‌مندان به دستآورد‌های صنعت آب و برق می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار