کد خبر: ۵۲۶۹۹
تاریخ انتشار : ۱۶:۵۹ - ۲۸ آذر ۱۴۰۱
سرپرست منطقه برق سهروردی اعلام کرد: با هدف افزایش امنیت شهروندان، ضمن شناسایی معابر فرعی حادثه خیز محدوده نواب، روشنایی شهری این معابر، بهسازی شد.

به گزارش برق نیوز، "سعید سوری" با اشاره به این که برخی از معابر فرعی در محدوده نواب واقع در منطقه ده شهری تهران، به دلیل معماری و بافت شهری و عدم امکان نصب پایه‌های استاندارد از روشنایی حداقلی برخوردار بوده اند گفت: به دنبال پایش و رصد انجام شده و با هدف افزایش ایمنی و رضایت شهروندان ساکن در این محدوده، با اجرای طرح روشنایی و استفاده از روش‌های جایگزین، روشنایی این معابر اصلاح و بهسازی شد.

در همین راستا سرپرست منطقه برق سهروردی و شهردار منطقه ۱۰ با بازدید میدانی شبانه از این محدوده، از نزدیک به ارزیابی اقدامات انجام شده در حوزه روشنایی معابر شهری این محدوده پرداختند.

از مشترکان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ و شهروندان تهرانی درخواست می‌شود درخواست‌های خود در حوزه روشنایی معابر را به صورت ۲۴ ساعته از طریق شماره تلفن ۱۲۱ ثبت نمایند.

بخش‌هایی از شبکه برق خیابان سی متری نیروی هوایی بهسازی شد

در راستای بهبود خدمات قابل ارائه به شهروندان تهرانی ساکن در منطقه سیزده، بخش‌هایی از شبکه برق خیابان سی متری نیروی هوایی طی مانوری ضربتی، اصلاح و بهسازی شد.

همزمان با اجرای طرح‌های بهسازی شبکه توزیع برق پایتخت، طی مانوری ضربتی توسط منطقه برق هفده شهریور، بخش‌هایی از شبکه برق خیابان سی متری نیروی هوایی، اصلاح و بهسازی شد.

در این مانور که به صورت ضربتی و طی سه ساعت با حضور نیرو‌های عملیاتی این منطقه و مناطق برق بعثت، خیام، مولوی و افسریه به عنوان مناطق معین برگزار شد ضمن رفع عیوب شناسایی شده و افزایش تاب آوری و قابلیت اطمینان شبکه برق در آستانه فصل زمستان، توانمندی نیرو‌های فنی و عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به منظور خدمت رسانی به هموطنان در شرایط اضطراری و بحران‌های جوی نیز مورد ارزیابی و آزمون قرار گرفت.

بهسازی روشنایی معابر فرعی محدوده نواب

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار