کد خبر: ۵۲۷۴۴
تاریخ انتشار : ۱۶:۱۵ - ۰۳ دی ۱۴۰۱
پیشرفت فیزیکی ۴۲ درصدی پست ۲۳۰ کیلوولت ابهر مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای زنجان گفت: پروژه پست ۲۳۰ کیلوولتی ابهر با پیشرفت فیزیکی حدود ۴۲ درصدی در حال احداث است که طبق برنامه ریزی انجام گرفته، اوایل سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش برق نیوز، علی خلجی افزود: این طرح با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال برای تامین برق صنایع مستقر با جدیت هرچه تمام از هفت ماه پیش آغاز شده است و امیدواریم اوایل سال آینده به سرانجام برسد.

وی با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد انرژی برق استان در بخش صنعت و کشاورزی مصرف می‌شود که عمده آن‌ها مولد هستند که هم فرصت و هم تهدید محسوب می‌شود، اضافه کرد: متقاضیان بیشتری در توسعه بخش صنعت وجود دارند و طی ۲ سال اخیر قرارداد‌های سنگینی در این حوزه بسته شده و این روند همچنان ادامه دارد.

این مسوول ادامه داد: منابع فسیلی محدودیت‌هایی دارد و باید به سمت انرژی‌های تجدیدپذیر حرکت کنیم، از سوی دیگر، چون مصرف انرژی در کشور ما نسبت به نرم جهانی بسیار بالا است این موضوع اهمیت ۲ چندانی دارد.

وی با بیان اینکه در این استان تاکنون ۲ اقدام برای انرژی‌های تجدیدپذیر انجام شده است، گفت: فاز توسعه نیروگاه خورشیدی هفت مگاواتی مد نظر قرار گرفته است، ولی متاسفانه مشکلاتی طی سال‌های گذشته در این زمینه وجود داشت که این کار با تاخیر انجام شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای زنجان ابراز امیدواری کرد: طی ۲ سال آینده ظرفیت بسیار خوبی در زمینه انرژی‌های تجدید پذیر داشته باشیم و به لحاظ شبکه نیروگاه‌هایی نیز به وضعیت مطلوبتری برسیم.

منبع: ایرنا
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
0
0
باسلام
عنوان تیتر خبر دقیق نیست.پروژه توسعه پست ۲۳۰ کیلوولت ابهر صحیح است.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار