کد خبر: ۵۲۷۶۴
تاریخ انتشار : ۰۹:۰۴ - ۰۵ دی ۱۴۰۱
محرابیان، وزیر نیرو از استقبال سرمایه گذاران بخش خصوصی و صنایع از ساخت نیروگاه‌های حرارتی و تجدیدپذیر و کاستن از ناترازی برق در کشور خبر داد.

به گزارش برق نیوز، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو در حاشیه جلسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: با اجرای قانون مانع زدایی از صنعت برق کشور، استقبال صنایع و بخش خصوصی برای ساخت نیروگاه‌ها افزایش یافته است.

وی خاطر نشان کرد: بخشی قابل توجهی از برنامه ریزی سال ۱۴۰۰ وزارت نیرو برای تولید ۳۵ هزار مگاوات برق تاکنون محقق شده و امسال هم این سرمایه گذاری‌ها موجب شد ۵ هزارمگاوات به ظرفیت برق تولیدی کشور افزوده شود.

محرابیان گفت: با این روند بخش قابل توجهی از ناترازی‌های برق که در سال ۱۴۰۰ حدود ۱۵ هزار مگاوات بود، برطرف شده است.

وزیر نیرو در ادامه تامین گاز نیروگاه‌ها را با مصرف بهینه و همکاری همیشگی مردم ضروری دانست و افزود: در تلاشیم با همکاری و هماهنگی وزارت نفت مصرف گاز زمستانی نیروگاه‌ها را مدیریت کنیم و ناترازی گاز را هم کاهش دهیم.

وزیر نیرو در جلسه عصر یکشنبه کمیسیون انرژی مجلس به سوالات ملی و استانی نمایندگان مجلس از جمله ساخت و توسعه نیروگاه‌ها و ایجاد زیر ساخت‌های آب و برق روستایی پاسخ داد.

 

منبع: بازار

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
0
1
خب خداروشکر معنی استقبال رو هم فهمیدیم! احتمالا بزودی وزیر محترم نفت هم از استقبال صنایع از سرمایه گذاری در اکتشاف میادین گازی خبر می دهند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
0
1
جناب وزیر محترم شعارهای دولتی در ارتباط با بهینه سازی مصرف برق واقعا خانمان سوز است بخش خصوصی باور میکند به این حوزه وارد می شود توسط خود دولت سرکوب میشود آیا خبر دارید؟ ، اگر ملاقات مردمی داشتید از این اخبار مطلع می گشتید ،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
0
1
ملت باور کردند .........................؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
0
1
بله بله. انشالله استقبال بفرمایند و کمی شوهرداری کنند این دوره شما هم به سر برسد و عملکرد درخشانتان بر سر زبانها جاری گردد. فقط وزیر جان این ناترازی یک کمکی بزرگ است و متاسفانه حتی با احتساب آن پنلهای فتوولتایبک که بر روی الاغ عشایر فارس نصب شده بود و اوایل دوره تان بازدید فرمودید حل نشدنی است. لطفا یه سری هم به دیگر مستقبلین بزنید شاید مشکل حل شد. خیر باشد انشا...
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار