کد خبر: ۵۲۷۷۳
تاریخ انتشار : ۰۹:۳۵ - ۰۷ دی ۱۴۰۱
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از برگزاری مانور مقابله با بحران سیل منطقه شمال غرب کشور در روز‌های ۷ و ۸ دی ماه ۱۴۰۱ در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش برق نیوز، حسین قدیمی گفت: برگزاری این مانور باعث افزایش توانمندی و آمادگی صنعت آب و برق در برابر حوادث و خطرات طبیعی و غیرطبیعی می‌شود. قدیمی در تشریح این مانور اظهار داشت: مانور‌های تمرینی آموزشی مقابله با بحران‌ها در مناطق ششگانه به صورت جداگانه در دی ماه سالجاری برگزار خواهد شد.  

وی ادامه داد: در مانور مقابله با بحران سیل منطقه شمال غرب کشور که روز‌های ۷ و ۸ دیماه به میزبانی استان اردبیل برگزار خواهد شد استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، کردستان، زنجان و گیلان نیز حضور دارند.

 رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان اردبیل و سخنگوی مانور خاطر نشان کرد: یکی از اصلی‌ترین اهداف این مانور افزایش هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌های اجرایی صنعت آب و برق استان می‌باشد. قدیمی افزود: با همکاری مشترک شرکت‌های توزیع نیروی برق، امور انتقال، آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب استان و نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان اردبیل شاهد برگزاری موفق مانور و آمادگی بیشتر شرکت‌های صنعت آب و برق استان در مقابله با بحران‌ها خواهیم بود.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
0
3
خدا می داند در پوشش این مانورها چقدر هزینه تپوندی به شرکت ، شاید هم پول های سکه و کادوها را در این مانور ماست مالی کردی
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار