کد خبر: ۵۲۷۸۸
تاریخ انتشار : ۱۱:۱۴ - ۰۸ دی ۱۴۰۱
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: در راستای خدمت به جامعه ایثارگری استان، تاکنون تبدیل وضعیت و صدور احکام ۱۶۹ نفر از ایثارگران شاغل شرکت انجام شده است.

به گزارش برق نیوز، حمیدرضا کریمی فرد با اشاره به اینکه این شرکت یکی از شرکت‌های پیشرو در تبدیل وضعیت ایثارگران است، افزود: به دنبال ابلاغ بخشنامه مقام عالی وزارت در خصوص تبدیل وضعیت همکاران ایثارگر و ابلاغ دستور العمل اجرایی، فرایند استخدام کلیه مشمولین واجد شرایط بند" د" و بند" و" تبصره ۲۰ بودجه سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ مطابق قانون ایثارگران اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: از زمان ابلاغ دستورالعمل تبدیل وضعیت استخدامی مشمولان ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، با اطلاع رسانی مناسب نسبت به آگاه سازی مشمولان اقدام شد که پس از ثبت درخواست و بررسی مدارک این تعداد پرسنل مشمول طرح شدند.

این مقام مسئول اظهار داشت: پس از اطلاع رسانی این بخش نامه در مدیریت‌های توزیع برق شهرستان‌ها وحوزه ستادی، مدارک ایثارگران واجد شرایط تبدیل وضعیت به معاونت منابع انسانی و کمیته سرمایه انسانی ارسال گردید.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران را بسیار مهم دانست و افزود: ۳۸۹ مورد پس از بررسی در جلسات مختلف کمیته سرمایه انسانی، مطرح گردیدکه از این تعداد ۲۷۰ نفر مورد تایید نهایی قرار گرفت و برای ادامه کار به مراجع مشخص شده در دستورالعمل معرفی گردیدند.

کریمی فرد یادآورشد: از میان افراد معرفی شده، در نهایت ۱۷۲ نفر از سوی گزینش مورد تایید قرارگرفت و برای ۱۶۹ نفر نیز احکام صادر شد و مابقی در انتظار گذر از مراحل قانونی است.

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
1
5
برق نیوز جان
لطفا دیگه از این خبرهای مسخره چیزی نزن
بنده خودم بیش از ۱۷ سال سابقه دارم و قرارداد دائم هستم
من که با دائم هستم با این اخبار ناراحت میشم چه برسه به بسیاری از کارکنانی که در خدمت مقدم صنعت حضور دارند و یا در مشاغل حساس حوزه های خدمات مشترکین و مهندسی و منابع انسانی و مالی و ... که اگر حتی یک روز هم نباشند ؛در شرکت همه عدم حضور آنها را می فهمند ولی تنها گناه آنها این است که جز افراد خاص این جامعه نیستن و باید سالها به انتظار بنشینند و این ناعدالتی هارو ببینند
در کشور ما متاسفانه همیشه این تفاوت ها وجود داشته و خواهد داشت ؛ چه خوب میشد که برای تقدیر از عزیزانی که داوطلبانه یا غیرداوطلبانه در هشت دفاع مقدس در بسیاری از نقاط این سرزمین برای کشور جانفشانی کرده اند برای خودشان یک خدمات خاص ایجاد می شد ؛ نه اینکه برای فرزندان آنان ؛ پدری که زمان خدمت سربازی او قبل از انقلاب بوده و یا بعد از جنگ ؛ آیا انتخاب با خودش بوده ؟
در شرکت های توزیع که این موضوع تبدیل وضعیت واقعا به بدترین شکل ممکن اجرا گردید ؛ آنهم در شرایطی که این قانون اصلا مشمول آنها نبوده و عزیزان وزارت نیرو و توانیر بنا به دلایلی که شما می توانید به بررسی آن بپردازید اصرار بر تبدیل وضعیت پرسنل قراردادهای حجمی که تقریبا بسیاری از آنان از خانواده مدیران هستن اقدام نمودند
خدا عاقبت این صنعت را در سال های آینده ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
توخودت هم به نامردی وبه زوراینواون قراردادادایم شدی میای برای اینواون نظرمیدی؟؟؟؟
کارگری در شرکت برق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
3
1
همه جای دنیا برای ایثارگران شاریط خاصی قائل می شوند به نامهای دیگر و انجام این کار ها در این همه چیز جدیدی نیست .این دوستان هم مطابق قانون تبدیلو وضعیت شوند ولی باید نسبت به کارگرانی که مدتها بصورت قرارداد موقت در ادارات دوتی مشغول بکار هستند نیز فکر ی شود .بله دوستان و همکاران ایثارگر را در ردیف اول قار بدهید ولی پس از آنها ردیف دوم را اختصاص به افراد با سابقه قرار بدهید شخصی که 29 سال سابقه موقت دارد حداقل یک سال پایانی او را تبدیل وضعیت کنید
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار