کد خبر: ۵۲۸۰۸
تاریخ انتشار : ۱۰:۳۱ - ۱۱ دی ۱۴۰۱
اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس در هفته جاری مسائلی از جمله برقدار کردن چاه‌های کشاورزی و مصوبات نظارت میدانی از استان ایلام را با حضور مسئولین اجرایی مربوطه پیگیری و بررسی می‌کنند.

به گزارش برق نیوز، بر اساس دستور کار اعلامی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی این کمیسیون در روز‌های (یکشنبه ۱۱ و دوشنبه ۱۲ دی ماه) نشست برگزار می‌کند؛ که بر اساس آن در نشست روز یکشنبه موضوع برقدار کردن چاه‌های کشاورزی با حضور مسئولین مربوطه بررسی می‌شود.

لازم به ذکر است صبح روز (دوشنبه ۱۲ دی ماه) کارگروه ویژه بررسی لایحه تصویب اصلاحات ضمائم کنوانسیون بین المللی جلوگیری از آلودگی دریا ناشی از کشتی‌ها (مارپل) اعاده شده از شورای نگهبان نشست خود را برگذار می‌کند و پس از آن نیز مصوبات نظارت میدانی اعضای کمیسیون از استان ایلام بررسی می‌شود.

گفتنی است بعد از ظهر (دوشنبه ۱۲ دی ماه) ادامه ایرادات مجمع به طرح تقویت امنیت غذایی و رفع موانع تولیدات کشاورزی و همچنین مسائل و مشکلات تولیدکنندگان و واردکنندگان داروی دامی بررسی می‌شود.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
0
0
اراده ای برای این کار وجود نداره . در محدوه ما با توجه با فاصله یک کیلومتری از خطوط برق 20 کیلو ولت حدود نزدیک به 80 هکتار باغ زیتون از موتور پمپ دیزلی و بنزینی استفاده می کنند علاوه بر اینکه میتوان این هزینه های روزانه مصرف سوخت پمپاژ کاهش داد هزینه سوخت وسایل نقلیه جهت تردد را با سیستم های روز کاهش داد . دولت بهتره در این اوضاع احوال اقتصادی تعجیل کند
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار