کد خبر: ۵۲۸۲۷
تاریخ انتشار : ۱۶:۳۵ - ۱۲ دی ۱۴۰۱
عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: تاکنون بحثی در خصوص افزایش قیمت حامل‌های انرژی در بودجه سال آینده مطرح نشده است.

به گزارش برق نیوز، عبدالعلی رحیمی مظفری در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت حامل‌های انرژی در بودجه سال ۱۴۰۲ تغییر خواهد کرد؟ بیان کرد: بحثی در خصوص افزایش قیمت حامل‌های انرژی وجود ندارد و قبل از آنکه بخواهیم قیمت حامل‌های انرژی را تغییر دهیم باید به فکر توزیع عادلانه سرانه انرژی در کشور باشیم.

وی در ادامه اظهار کرد: حامل‌های انرژی شامل برق، گاز، آب، نفت، بنزین و گازوئیل و تمام حامل‌هایی می‌شود که به شکل مستقیم انرژی تولید کرده یا تبدیل به انرژی می‌شود و طبیعتا اگر بخواهیم توزیع عادلانه سرانه انرژی در کشور را انجام دهیم باید یک انقلابی در حوزه اقتصاد انرژی انجام دهیم که کار بسیار سنگینی است.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اگر ما فشار عدالت انرژی را صرفا روی یکی از حامل‌های انرژی وارد کنیم شاید در آن حوزه موفق شویم، اما ممکن است این بار به سمت سایر حامل‌های انرژی برده شود که خودش مشکل ساز خواهد بود.

نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مجلس به دنبال تغییر قیمت حامل‌های انرژی در بودجه سال آینده نیست بلکه از نظر ما باید در وهله اول توزیع عادلانه سرانه انرژی محقق شود.

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یک مهندس توانیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
0
1
این قیمتها خیلی نازل و پایین هستند و مردم و صنایع خودرا ملزم به صرفه جوئی نمیبینند!! اگر وضع بهمین منوال ادامه یابد حداکثر تا 5 سال دیگر صنعت برق کاملا زمین گیر خواهد شد...
پاسخ ها
توانیری دلسوز
| Iran (Islamic Republic of)
برق یک انرژی پاک و مطمئنی است و حیفه در موردش ارزانفروشی شود..
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
0
0
*سازمان‌محیط زیست: ۱۴ نیروگاه مازوت‌سوزی دارد اما تهران ندارد*

ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
0
0
نماینده ها و صاحبان قدرت خودشون کارخانه دار و مصرف کننده بخش عظیمی از انرژی هستند . اینها به بهانه تولید و اشتغال زایی مانع از گران شدن انرژی می‌شوند و این رانت عظیم و یارانه پنهان رو دارن مصرف میکنن و کسری بودجه و افزایش قیمت ارز رو مردم بدبخت باید تحمل کنند
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار