کد خبر: ۵۲۸۸۸
تاریخ انتشار : ۱۶:۳۲ - ۱۸ دی ۱۴۰۱
نماینده مردم بجنورد در مجلس از اختصاص اعتبارات ویژه برای شتاب بخشیدن به برخی از پروژه‌های حوزه آب و برق خراسان شمالی از سوی وزارت نیرو خبر داد و گفت: با توجه به بازدید‌های میدانی از محدوده‌های حوضه‌های بالادست رودخانه خرتوت، مطالعات امکان سنجی با هدف تامین نیازآبی و اهمیت احداث این سد، مکاتباتی با وزیر نیرو جهت تخصیص اعتبار لازم برای ارائه به مشاور و مطالعات نهایی و همچنین کلنگ زنی این پروژه در ایام دهه فجر صورت گرفت.

به گزارش برق نیوز، محمد وحیدی با اشاره به قول مساعد وزیر نیرو برای اختصاص اعتبارات ویژه آب و برق خراسان شمالی، عنوان کرد: شهرستان گرمه علی رغم پیشینه تاریخی غنی و فرهنگ متعالی، متاسفانه جز مناطق کمتر توسعه یافته و محروم بوده و برای رفع این کاستی‌ها نیازمند نگاه ویژه از سوی وزارت نیرو را دارد.

وی اظهار داشت: پروژه پست برق ناحیه صنعتی شهید محمدزاده شهرستان دوساله و سهم شرکت برق منطقه‌ای خراسان ۴۰ درصد به میزان ۳۶۰ میلیارد ریال است که متاسفانه تاکنون مبلغی در این خصوص تخصیص داده نشده که در این خصوص نیز وزیر نیرو اقدامات لازم را در این خصوص صادر کرد.

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی همچنین با اشاره به پروژه احداث نیروگاه خورشیدی گرمه نیز گفت: اجرای مقدمات احداث نیروگاه خورشیدی ۲۵ مگاواتی که مناقصه آن نیز برگزار شده است عملیات اجرایی این پروژه نیازمند تخصیص اعتبار است تا در دهه فجر سال جاری شاهد اجرای این پروژه باشیم که مقرر شد با دستور وزیر نیرو هرچه زودتر این پروژه نیزشتاب گیرد.

نماینده مردم بجنورد، مانه وسملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی در خصوص مکاتبه دیگر خود با وزیر نیرو در خصوص رفع کامل تنش آبی و اجرای پروژه‌های فاضلاب بیان کرد: ضمن قدردانی از نگاه ویژه وزارت نیرو جهت تامین آب شرب پایدار در مناطق محروم، علی رغم پیگیری‌های مستمر متاسفانه به این پروژه حیاتی و مهم تا کنون اعتباری تخصیص داده نشده است.

وحیدی ادامه داد: با توجه به خشکسالی‌های اخیر و افت شدید منابع موجود تامین آب شهرستان محروم و مرزی شهرستان مانه وسملقان در شهر‌های اشخانه، قاضی، آوا و روستا‌های این منطقه که با مشکلات عدیده تامین و تنش آبی شدیدی مواجه هستند

وی اضافه کرد: برای پیشگیری از بحران جدی و ایجاد تنش‌های اجتماعی جهت آب شرب این منطقه در فصل بهار و تابستان که قابل پیش بینی است، انتقال هرچه سریعتر آب چاه‌های حفاری شده در منطقه قره میدان ضروری است که در این راستا جهت تجهیز چاه‌های حفاری شده و اجرای خطوط انتقال آب و نیز حفر چاه سوم منطقه قره میدان شهرستان مانه وسملقان نیازمند اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان است که وزیر نیرو دستور تسریع در اجرای این پروژه را نیز صادر کرد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Ireland
|
۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
0
2
سلام
جناب وکیل و دوله لطف کن دست از سر حداقل صنعت برق بردار و از برق نیوز هم خواهشمندیم که اینقدر برای این جناب دکتر تبلیغات نکنه .
در حال حاضر با دخالت های بسیار ایشون شرکتی که در مسیر خود دچار انحراف شده بود ( توزیع برق خراسان شمالی ) کلا از ریل خارج شده و دست نشانده ایشون هم که توانایی اداره کردن که هیچ ؛ توانایی دروغ نگفتن و حرمت نگه داشتن رو هم نداره .
بس کن جناب دکتر وحیدی به همون کار معلمی که همون رو هم احتمالا کامل بلد نبودی چون در هنگام مدیریت هات در آموزش پرورش هم همیشه حرف و حدیث زیاد بود .
لطف کن از صنعت برق و آب خراسان شمالی دست برداری شعار مدت اگر توانمند بودی جلوی استخراج آب توسط پتروشیمی و اداره آب رو میگرفتی تا منابع بجنورد از دست نره و با مشارکت صنایع بزرگ آب از خلیج همیشه فارس به بجنورد می آمد یا از دریای خزر .
بسه شما لطف کن از این سایت تخصصی خارج شو و اینقدر تبلیغ نکن برا خودت .
دستت در شرکت برق و آب و فاضلاب و آب منطق های خراسان شمالی رو شده یکم خجالت بکش مرد نا سلامتی حداقل اسمت فرهنگی بوده .
بسه
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار