کد خبر: ۵۲۹۴۳
تاریخ انتشار : ۱۰:۳۲ - ۲۴ دی ۱۴۰۱
هر روز یک وظیفه جدید برای مدیریت مصرف ولی دریغ از کوچکترین توجه به نیاز‌ها و الزامات دفاتر مدیریت مصرف!

سرویس بابینندگان برق نیوز: واژه «مدیریت مصرف» تقریباً به کلیدواژه چندسال اخیر و بویژه ۴ سال منتهی به ۱۴۰۱ وزارت نیرو، شرکت توانیر، شرکت‌های توزیع و ... تبدیل شده، ولی دریغ از کوچکترین توجه به نیاز‌ها و الزامات دفاتر مدیریت مصرف بالاخص و بالاخص از طرف معاونت هماهنگی توزیع توانیر. امروزه مدیریت پیک، صرفاً کار تابستانی نیست بلکه کل سال در جریان است.
هر روز یک وظیفه جدید برای مدیریت مصرف، هر روز یک گزارش جدید و هر روز و هر روز و هر روز...
متأسفانه دریغ از دیروز.
فقط یک فرآیند از وظایف شرکت‌های توزیع را نام ببرید که برای اجرای آن، کلیه عوامل صنعت برق از وزیر و معاون وزیر گرفته تا مدیرعامل و سایر مدیران کل توانیر، هرهفته مرتباً تشکیل جلسات ویدیوکنفرانس با شرکت‌ها دهند.
وصول مطالبات؟! فروش انشعاب؟! چاوش؟! قابلیت اطمینان؟! بهره‌برداری؟! برقرسانی روستایی؟! و ...؟! کدام‌یک؟ قطعاً هیچکدام. اگر هم برای کنترل پذیری، مستمراً جلسه برگزار می‌گردد آنهم در راستای پیک است.
دوستان توانیر! بجای بهانه‌های من‌درآوردی برای گریز از درخواست‌های بجا و منطقی همکاران و گرفتن قیافه‌های حق به جانب و دادن پاسخ‌های آنچنانی، کمی به فکر همکاران مدیریت مصرف هم باشید.

 

قسمت "با بینندگان" برای ارتباط نزدیکتر و انعکاس سوالات و درخواست‌های کاربران برق نیوز راه اندازی شده و سعی در ایجاد ارتباط نزدیک تری بین مدیران و مسئولان با مخاطبان و کاربران دارد. از طریق فرم زیر می توانید درخواستها، مستندات و پیشنهادات خود را برای ما بفرستید.

ارسال سوژه های خبری، پیشنهادات و انتقادات

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نادر اشرف پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
1
1
سلام، همکاران و دوستان دفاتر و گروههای مدیریت مصرف با آگاهی کامل وعشق وعلاقه وافر پا در وادی وسیع مدیریت مصرف گذاشته اند و قطعا در جریانات سخت و دشوار پا پس نمی کشند مگر موقعیت ومسئولیت جدید وبهتر به ایشان پیشنهاد شود( ونمونه این موارد را زیاد سراغ داریم). انصافا کار خطیر سیمبانان، مامورین قطع و وصل و کار روی خط گرم و...کجا و کار ومسئولیت ما کجا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
0
2
انصافا درست گفته. ولی جالب اینه که در برخی استان ها اصلا دفتر مدیریت مصرف به صورت نمادین کار میکنه و همه کارها به پرسنل دیسپاچینگ واگذار شده که به بدترین شکل ممکن به مشترکین خاموشی بدن
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار