کد خبر: ۵۲۹۵۱
تاریخ انتشار : ۱۵:۲۱ - ۲۴ دی ۱۴۰۱
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نفت درباره مازوت سوزی نیروگاه‌ها و افت فشار و قطعی گاز ادارات باید پاسخگو باشد.

به گزارش برق نیوز، مهدی طغیانی در خصوص پیگیری‌های انجام شده برای توقف مازوت سوزی نیروگاه شهید منتظری اصفهان، اظهار داشت: درباره این مسئله در سطح ملی و از وزرا و دست اندرکاران و مسئولان استانی پیگیری کردم؛ مسئولان استانی خودشان درگیر با این موضوع و پیگیر هستند که مازوت سوزی نیروگاه را متوقف کنند.

وی ادامه داد: اینجانب دو سوال از وزرا مطرح کردم، زیرا متأسفانه در موضوع گاز غیر از استفاده از مازوت و جایگزینی آن بعنوان سوخت نیروگاه‌ها، اکنون زمزمه تعطیلی ادارات نیز شنیده می‌شود که گاز ادارات را بدلیل افت فشار شبکه قطع کنید که این‌ها نشان دهنده سو مدیریت و بهم ریختگی سیستم‌وزارت نفت و شرکت ملی گاز است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: تلاش می‌کنیم که از وزیر نفت توضیح جدی تری بخواهیم که در این زمینه چکار کردند، زیرا این مسئله دیگر یک اتفاق نیست بلکه در حال تبدیل شدن به یک رویه خطرناک است و نشان دهنده این است که وقتی باید درخصوص انرژی کشور فکری می‌کردند، اینچنین نشده است.

طغیانی درخصوص اخذ مجوز وزارت نفت از شورای عالی امنیت ملی برای فک پلمب نیروگاه شهید منتظری، گفت: پرسشی که از وزیر مطرح کردیم این بوده که برنامه ایشان برای اصلاح این رویه در سال‌های آینده چیست و باید روشن و مشخص پاسخ دهند که چه برنامه‌ای خواهند داشت.

وی درخصوص زمان توقف مازوت سوزی در نیروگاه شهید منتظری ابراز بی اطلاعی کرد و گفت: برای توقف مازوت سوزی تلاش می‌کنیم که حتی یک روز اضافه‌تر، مازوت در نیروگاه استفاده نشود.

منبع: مهر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
0
5
شما را به خدا مازوت سوزی در نیروگاه منتظر قائم کرج را هم کنار بگذارید، بابا سرطان زاست.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار