کد خبر: ۵۲۹۵۸
تاریخ انتشار : ۰۹:۰۸ - ۲۵ دی ۱۴۰۱
سخنگوی صنعت برق از هموطنان درخواست کرد، با صرفه‌جویی در مصرف گاز و برق از قطع شدن این دو انرژی گرانبها در این روز‌ها که سرمای بی سابقه‌ای را در کشور تجربه می‌کنیم، جلوگیری کنند.

به گزارش برق نیوز، مصطفی رجبی مشهدی، گفت: با توجه به استمرار برودت کم سابقه هوا و ادامه بارش‌های جوی و یخبندان در برخی مناطق و محدودیت‌های سوخت رسانی به نیروگاه‌های مناطق شمالی کشور صرفه جویی در مصرف گاز و برق در کشور ضروری است.
 
وی افزود: میزان مصرف برق، به علت سرمای هوا هنوز از سقف‌های تعیین شده مصرف هر استان بالاترست و اگر مصرف به همین منوال ادامه داشته باشد، تامین انرژی مناطق سردسیر شمالی را دچار محدودیت خواهد کرد.
 
رجبی مشهدی ادامه داد: با توجه به برودت هوا و افزایش مصرف گاز و برق، از هموطنان عزیر درخواست می‌کنیم با رعایت چند نکته ساده و کاربردی از جمله تنظیم دمای وسایل گرمایشی منزل بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی گراد، عایق بندی درب و پنجره‌های منازل خود و پوشیدن لباس گرم در منزل انرژی کمتری مصرف نمایند و به تامین برق و گاز پایدار کمک کنند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یک مهندس توانیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
0
0
بااین قیمتهای بسیار پایین گاز و برق اکثر مردم و کسبه و صنایع و حتی ادارات و سازمانهای دولتی و خصوصی میلی به کاهش مصرف نخواهند داشت !...
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار