کد خبر: ۵۳۰۰۲
تاریخ انتشار : ۱۴:۴۱ - ۲۸ دی ۱۴۰۱
طی مراسمی با حضور پیرپیران معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر، محمد مرادی به عنوان مدیرعامل توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات ارزشمند جمال معتمدی زاده مدیرعامل سابق این شرکت تقدیر شد.

به گزارش برق نیوز، در این مراسم که با حضور جمعی از مدیران ارشد توانیر و ارتباط تصویری با معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و مدیران آب و برق این استان در مرکز پایش صنعت برق برگزار شد، حمیدرضا پیرپیران با قدردانی از خدمات ارزشمند جمال معتمدی زاده مدیرعامل سابق توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد برای محمد مرادی مدیرعامل جدید این شرکت آرزوی توفیق کرد.

 

معاون هماهنگی توزیع توانیر ارایه خدمت بی منت به مردم به ساده‌ترین و سالمترین روش را سرلوحه اقدامات بخش توزیع برق کشور برشمرد و با اشاره به بالا بودن مصرف انرژی در کشور، گسترش فرهنگ مصرف بهینه انرژی در بین مصرف کنندگان را مورد تاکید قرار داد.

گسترش فرهنگ مشتری محوری در امر خدمت رسانی به مردم، ایجاد بستر‌های مناسب جهت ارتقای دانش فنی همکاران در تمامی فعالیت‌های صنعت توزیع برق، گسترش بهره گیری از اصول مهندسی بخش توزیع در مقابله با بلایای طبیعی، شناسایی عوامل موثر بر درآمد شرکت‌ها و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های بخش خصوصی و پیمانکاران از دیگر نکات مورد تاکید معاون هماهنگی توزیع توانیر در این مراسم بود.

در ادامه این نشست که با ارایه گزارش عملکرد از سوی مدیرعامل سابق و ارایه برنامه‌ها و چشم انداز شرکت از سوی مدیرعامل جدید توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد همراه بود، عسگری معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویر احمد از جهش اقتصادی این استان طی ۳ سال آینده خبر داد که نیازمند تلاش جهادی و اجرای طرح‌های توسعه پست و خطوط جهت تامین برق شهرک‌های صنعتی، کارخانه‌ها و مراکز اقتصادی است.

سپس مصلح مدیرعامل آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویر احمد، دشواری مسیر دسترسی و بارش نزولات جوی را از ویژگی‌های مهم این منطقه برشمرد و با اشاره به تعدد نیروگاه‌ها و سد‌های برق آبی و حجم گسترده خطوط و پست‌های انتقال و توزیع برق، وزارت نیرو را دارای پیچیده‌ترین و اثرگذارترین تاسیسات در کشور عنوان کرد که بدست توانمند متخصصان ایرانی راهبری می‌شود.

در ادامه این نشست متن لوح تقدیر از جمال معتمدی زاده مدیرعامل سابق و حکم انتصاب محمد مرادی مدیرعامل جدید توزیع برق کهگیلویه و بویر احمد با امضای مدیرعامل شرکت توانیر از سوی علی اکبری مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل توانیر قرائت و به نامبردگان اعطا شد.

انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
1
2
سلام جناب پیر پیران عزیز
یک خواهشی داشتیم!
شما در حال حاضر معاون هماهنگی شرکت توانیر هستید، یعنی کل ایران!
خیلی تابلو در ارائه ها از شرکت توزیع اصفهان حمایت و تعریف می کنید!
حالا هم یک اصفهانی را مدیر استانی کردید که میانه خوبی با اصفهان ندارند ! از شواهد امر مدت مدیریت او زمان کمی خواهد بود!
بهتر بود یک نفر دیگری انتخاب می کردید !
ما که گفتیم ....نگید نگفتید !
اصفهان هم جز ایران است.
پاینده جمهوری اسلامی پاینده ایران، جانم فدای ایران
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America
حلقه مفقوده صنعت برق عدالت مبتنی بر تخصص و تعهد است که متاسفانه به آن توجه نمی شود خجالت می کشم بیان کنم مدیرعاملی در صنعت برق داریم امور را مبتنی بر لجبازی و جهل مدیریت می کند طرف سه شرکت را تا بحال به خاک سیاه نشانده کسی ککش هم نمی گزه ، آقای پیر پیران باید این افراد را شناسایی و کنار بگذار ، به جای برخورد با این تیپ مدیران نباید آنها را ارتقا بدهد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
1
2
به زودی یاران بی کفایت پیرپیران مثل قارچ صنعت برق را پر می کنند. اول علی اکبری و باطنی، بعدش دو سه تا از تیم اصفهان در سمت های مهم توانیر. الانم مرادی یارغار پیرپیران شد مدیرعامل، بعد همه به وضع اسف بار مملکت اعتراض می کنند‌
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
1
2
آقای پیرپیران شما در اصفهان از پیاده سازی پروژه های بهینه سازی در یک شهرک صنعتی جلوگیری کردید و مدیریت وقت مصرف شهرستان را به جای دیگری منتقل نمودید (تبعید) .
برق نیوز محترم ارسال اطلاعات تماس مجاز است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
4
1
تبریک به انتصاب مدیر پاکدست وانقلابی
قطعا در صورت یاری ایشان اتفاقات خوبی در زمینه برق در استان خواهد افتاد
Safa
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
0
1
مدیر پاکدست جوک جالبی است
مرادی استاد مافیاست او کسی است که از‌‌ کارشناسی دفتر برونسپاری توزیع استان اصفهان مدیر حراست و بعد هم با لابی خاصش با ... معاون منابع انسانی شد خوشا بحال توزیع استان اصفهان بابت رفتن این مرد نالایق
و متاسفم بابت مردم زحمتکش و محروم استان کهکیلویه و بویر احمد که بایستی سالها بخاطر بی سوادی و نالایقی این مرد به عقب برگردند
آقای مرادی را هیچکس در اصفهان نمی‌خواست ما اورا به خدایی می‌سپاریم که یقینا از ایمانش فقط بستن یقه پیراهن سفید و ریش گذاشتنش رو بلد هست و مطمئنا در روز قیامت نخواهد توانست پاسخگوی ظلم خودش و افراد منسوب به خودش باشد
عادل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
0
0
به قول بنده خدایی آب رو بریزید اونجایی که میسوزه
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار