کد خبر: ۵۳۰۱۷
تاریخ انتشار : ۱۴:۱۰ - ۰۱ بهمن ۱۴۰۱
معاون وزیر صمت گفت: قطع مستمر برق و گاز علاوه بر تعطیلی صنایع، منجر به از کار افتادن تأسیسات آب رسانی به شهرک‌های صنعتی و خرابی ایستگاه‌های پمپاژ و تصفیه خانه‌های فاضلاب خواهد شد.

به گزارش برق نیوز، علی رسولیان اظهار کرد: صنعت و تولید در ایجاد اشتغال و معیشت مردم نقش اساسی دارد و باید تلاش شود با مدیریت مصرف در سایر بخش‌ها و البته با حفظ تأمین گاز و برق منازل مسکونی، فعالیت‌های تولیدی در بخش صنعت تداوم داشته باشد.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران افزود: صنایع به‌صورت کلی سهم پایینی در مصرف آب، برق و گاز دارند و سهم مصرف آن‌ها به نسبت حجم فعالیت‌شان در مقایسه با دیگر بخش‌ها ناچیز است.

وی همچنین با اشاره نقش مؤثر صنعت و تولید در ایجاد اشتغال و معیشت مردم اضافه کرد: باید با هم افزایی و همراهی همه دستگاه‌ها و مردم کمک کنیم تا صنایع کمترین آسیب را از کمبود‌های برق و گاز ببینند.

معاون وزیر صمت گفت: باید تلاش شود با حداکثر صرفه جویی و مدیریت مصرف در سایر بخش‌ها و البته با حفظ تأمین گاز و برق منازل مسکونی، فعالیت‌های تولیدی در بخش صنعت تداوم داشته باشد.

رسولیان افزود: قطع گاز و برق به‌صورت مستمر و خارج از برنامه و هماهنگی لازم، علاوه بر تعطیلی واحد‌های صنعتی و ایجاد خسارت برای واحدها، منجر به از کار افتادن تأسیسات آب رسانی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی و خرابی ایستگاه‌های پمپاژ و تصفیه خانه‌های فاضلاب خواهد شد.

وی گفت: در این راستا از وزارتخانه‌های نیرو و نفت بار دیگر می‌خواهیم که هرگونه قطعی برق و گاز با هماهنگی و از پیش تعیین شده باشد تا صنایع بتوانند برای تولید خود برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

منبع: مهر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
0
0
سهم تلفات مصرف در صنایع ناچیز نیست و اگر برنامه ریزی های دقیق و اقدامات میدانی در این بخش صورت نگیرد آینده باید منتظر وقایع ناگوارتر باشیم ، کما اینکه در سالهای گذشته فعابیت موثری در مدیریت مصرف صورت نپذیرفته است و نباید مدیریت خاموشی را بجای مدیریت مصرف قبول کنیم.
حداکثر کار با حداقل مصرف
یا
حداقل کار با حداکثر مصرف
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار