کد خبر: ۵۳۰۲۲
تاریخ انتشار : ۱۶:۳۰ - ۰۱ بهمن ۱۴۰۱
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از نصب ۱۰۷دستگاه کلید فرمان از راه دور و کلید وصل مجدد در شبکه برق این کلانشهر خبر داد و گفت: در این راستا با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، اجرای پروژه‌های مختلف و بکارگیری تجهیزات جدید، قدرت مانوری شبکه بدون اعمال خاموشی افزایش می‌یابد.

به گزارش برق نیوز، عبدالحمیدعباس شیاری اظهار کرد: در راستای پایداری شبکه و استمرار خدمات مطلوب به شهروندان تعداد ۱۰۰ دستگاه کلید گازی فرمان از راه دور در شبکه برق کلانشهر اهواز نصب شده است.

وی با بیان اینکه اعتبار اختصاص یافته به این پروژه ۲۳۵ میلیارد ریال است، افزود: همچنین از ابتدای امسال تاکنون ۷ دستگاه کلید وصل مجدد در شبکه برق در اهواز نصب شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: تلاش شرکت توزیع نیروی برق اهواز، تامین برق مطمئن و پایدار به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و صاحبان کسب و کار است و امیدواریم با ارائه این خدمات شاهد حل مشکلات شهروندان باشیم.

شیاری عنوان کرد: در این راستا با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، اجرای پروژه‌های مختلف و بکارگیری تجهیزات جدید، قدرت مانوری شبکه بدون اعمال خاموشی افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: هدف از نصب کلید‌های کنترل فرمان از راه دور، کاهش زمان خاموشی با برنامه و یا اتفاقاتی، به منظور تفکیک خطوط و انتقال بار برای کاهش میزان قطعی برق است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اهداف مهم نصب این تجهیزات تحقق چشم‌انداز ۱۴۱۰ و رسیدن به ۹۹ دقیقه خاموشی به ازای هر مشترک در سال است و کلیه اقدامات انجام‌شده در نهایت با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان از خدمات برق است.

منبع: ایسنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار