کد خبر: ۵۳۰۳۲
تاریخ انتشار : ۱۵:۳۸ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۱
رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه‌های صنعت آب و برق گفت: برنامه‌‌های مختلفی به منظور بهره‌مندی از توان و دانش زنان عرصه‌های مختلف مدیریتی، علمی، پژوهشی، اجرایی و کارشناسی در وزارت نیرو پیش‌بینی شده است.

به گزارش برق نیوز، "علی‌اکبر کاظمی" به نقش اساسی بانوان در پیشبرد اهداف خرد و کلان کشور اشاره کرد و گفت: زنان در انقلاب اسلامی ایران، حفظ این انقلاب، دوران دفاع مقدس و به طور کلی همه شئون زندگی و فعالیت‌های کشور اعم از اجرایی، سیاسی و فرهنگی نقش انکارناپذیری دارند.

رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه‌های صنعت آب و برق با اشاره به فعالیت موثر بانوان در صنعت آب و برق و رشد و اعتلای این صنعت، افزود: خوشبختانه وزارت نیرو مفتخر به بهره‌مندی از توان، دانش و ظرفیت علمی بانوان است.

وی با اشاره به تاکید ویژه وزیر نیرو بر استفاده و بهره‌مندی از توان و دانش زنان در حوزه‌های مختلف مدیریتی، علمی، پژوهشی، اجرایی و کارشناسی، ادامه داد: هم‌اکنون این مهم در وزارت نیرو به صورت جدی پیگیری می‌شود.

کاظمی با بیان اینکه بانوان در بسیاری از فعالیت‌ها به ویژه در عرصه‌های علمی و پژوهشی جزو پیشگامان بوده‌اند، افزود: بر این اساس این قشر در همه حوزه‌ها نقش اساسی داشته‌اند؛ وزارت نیرو نیز نقش محوری را برای بانوان قائل شده است.

وی تصریح کرد: بانوان حضور خوبی را در حوزه آب و برق دارند؛ این مهم با فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان با محوریت بانوان پیشرفت قابل ملاحظه‌ای یافته است.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شمیم
|
Germany
|
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
0
0
خیلی از خانم ها حتی فایلهای ارسالی درخواست شده به آنها را تکمیل نکرده و ارسال نکردند!
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار