کد خبر: ۵۳۰۴۴
تاریخ انتشار : ۱۵:۵۱ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۱
ماموران پلیس مرد جوانی را که خودروی خود را کنار خیابان پارک کرده و رفتارهای مشکوک داشت، دستگیر و از خودرو او یک قبضه کلت کمری کشف کردند.

به گزارش برق نیوز، شامگاه شنبه یکم بهمن ماه، مأموران گشت پلیس در حوالی پارک چیتگر به یک خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شدند که راننده آن پلاک ماشین را مخدوش کرده و رفتار‌های عجیبی داشت.

در این شرایط مأموران به سراغ او رفتند و مرد جوان مدعی شد که برای دیدن یکی از دوستانش از شهرستان به تهران آمده و، چون آشنایی با خیابان‌های پایتخت ندارد در حال مسیریابی است تا آدرس خانه دوستش را پیدا کند.

مرد جوان دچار لکنت شده و رنگش پریده بود که مأموران بیشتر به او مشکوک شدند و به بازرسی خودروی او پرداختند. در بررسی‌ها از ماشین مرد جوان، یک کلت کمری کشف شد که زیر یکی از صندلی‌ها به‌صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود.

مرد جوان در رابطه با اسلحه کشف‌شده گفت: من لیسانس برق دارم، اما کاری مرتبط با رشته‌ام پیدا نکردم. من ساکن تهران نیستم و برای تامین مخارج زندگیم در شهرستانمان کشاورزی می‌کردم تا اینکه مدتی قبل اسلحه‌ای از یک دستفروش خریدم.

وی ادامه داد: صرفا به‌دلیل اینکه از مدل اسلحه خوشم آمد و به نظرم فروشنده به قیمت مناسب اسلحه را می‌فروخت، آن را خریدم تا در ویترین نگه دارم تا اینکه دچار مشکلات مالی شدم و دوستم گفت می‌توانی اسلحه را با قیمت مناسب بفروشی.

متهم گفت: به این ترتیب آگهی فروش اسلحه را در یکی از سایت‌ها قرار دادم تا اینکه مشتری خوب در تهران پیدا شد که با قیمت بالایی می‌خرید. همین باعث شد تا وسوسه خرید و فروش اسلحه به جانم بیفتد. با خود می‌گفتم ظرف مدت کوتاهی به سود کلانی می‌رسم.

وی افزود: روز حادثه هم از شهرستان به تهران آمده بودم تا اسلحه را تحویل خریدار بدهم، اما از بخت بدم پلیس به من مشکوک شد و دستگیر شدم.

به دنبال اعتراف مرد جوان، متهم با قرار قانونی و به دستور بازپرس دادسرای ویژه سرقت در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

 

منبع: همشهری

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار