کد خبر: ۵۳۱۱۵
تاریخ انتشار : ۰۹:۵۰ - ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از برق‌دار شدن چادر‌های اسکان اضطراری تازه راه‌اندازی شده در شهرستان خوی خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته به همت پرسنل صنعت برق، عملیات برق‌رسانی به چهار کمپ جدید اسکان موقت در مناطق زلزله زده شهرستان خوی به اتمام رسید.

به گزارش برق نیوز، "طاهر کیامهر" اظهار داشت: به دنبال وقوع زلزله در شهرستان خوی و لزوم راه‌اندازی کمپ‌های اسکان موقت، چهار محل اسکان اضطراری در ورزشگاه کارگران، شهرک ولیعصر، دبیرستان رسالت و سالن شهید سلیمانی فیرورق راه اندازی و به همت تلاشگران صنعت برق عملیات کابل‌کشی و برق‌رسانی به این مراکز انجام شد.

وی ادامه داد: عملیات کابل‌کشی و برق‌رسانی به این چهار محل توسط تیم‌های عملیاتی این شرکت انجام و طی این عملیات ۵۰۰ تخته چادر این محل‌های اسکان برق‌دار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی از پای کار بودن حدود ۱۶۰ نیروی این شرکت در مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: از ساعات اولیه وقوع زلزله ۴۰ تیم چهار نفره از نیرو‌های عملیاتی این شرکت در محل مناطق آسیب دیده مستقر و درحال خدمت‌رسانی به مردم حادثه دیده هستند.

وی بیان کرد: هم‌اکنون برق تمام مناطق شهری و روستایی که به دلیل زلزله آسیب دیده بودند وصل شده و در این مناطق خاموشی نداریم.

کیامهر تصریح کرد: با برق‌دار شدن چادرها، امکان استفاده از وسایل گرمایشی برقی در چادر‌های مناطق زلزله‌زده نیز فراهم شده است و در حال حاضر تمامی چادر‌های اسکان زلزله‌زدگان از نعمت برق برخوردار هستند و به محض اضافه شدن مکان‌های جدید اسکان موقت، تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق آمادگی دارند در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به برق‌رسانی این مکان‌ها اقدام کنند.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار