کد خبر: ۵۳۱۲۷
تاریخ انتشار : ۰۸:۴۴ - ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
نماینده مردم کاشمر در مجلس با بیان اینکه رئیس جمهور باید مشخص کند که مدیر اقتصادی دولت چه کسی است، گفت: متأسفانه حدود ۱۵ تا ۲۰ هزار مگاوات برق کم داریم و از طریق ضمانت‌های دولتی باید برق تولید شود، اما آقای مخبر نه تنها این موضوع را درک نکردند بلکه به مخالفت با آن پرداختند.

به گزارش برق نیوز، جواد نیک بین در جلسه علنی روز سه‌شنبه ۱۱ بهمن ماه مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور مشخص کنید که مدیر اقتصادی دولت چه کسی است. آقای رضایی، خاندوزی یا مخبر، کدام یک مدیر اقتصادی دولت است. ما حدود ۱۵ تا ۲۰ هزار مگاوات برق کم داریم و از طریق ضمانت‌های دولتی باید برق تولید شود، اما آقای مخبر نه تنها این موضوع را درک نکردند بلکه به مخالفت با آن پرداختند.

نماینده مردم کاشمر و بردسکن و خلیل آباد، کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی افزود: مصوبه‌های سفر استانی رئیس جمهور به استان خراسان رضوی عملیاتی و اجرا نشده است، مصوباتی در حوزه راه‌سازی، جاده، انتقال اراضی در این سفر داشتیم که در این سفر عملیاتی نشده است، با اجرای این مصوبات طعم شیرین سفر‌ها را برای مردم ایجاد کنیم.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار