کد خبر: ۵۳۲۰۲
تاریخ انتشار : ۰۹:۰۰ - ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
مدیر ایمنی شرکت توانیر گفت:تدوین برنامه منسجم، یکپارچه و همه جانبه ایمنی برای شرکت‌های توزیع برق ضروری است.

به گزارش برق نیوز، جریان قلم در جلسه کارگروه ایمنی با بیان این مطلب افزود:صنعت برق صنعت پرمخاطره است و متخصصین این حوزه بیشتر با حوادث روبرو می‌شوند، لذا بکار بستن نکات ایمنی در حوزه برق ضرورت بیشتری دارد.

وی بیان کرد: گروه‌های نظارتی باید بر نظارت دقیق موارد ایمن اهتمام ورزند و قبل اجرای کار، تجهیزات ایمنی را بررسی و تست کنند.

جریان قلم افزود: شناخت صحیح و واگذاری کار به افراد دارای صلاحیت، نظارت بر اجرای صحیح کار و بکار بستن نکات ایمنی توسط افراد حین کار، استفاده از تجهیزات از موارد مهم است.

وی گفت:تدوین شاخص‌های ایمنی باید واقع گرایانه، به صورت منسجم و یکسان برای تمام شرکت‌ها باشد و شرکت‌های توزیع برق براساس شاخص‌ها ماهیانه ارزیابی شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی هم در این کارگروه گفت:ایمنی سرلوحه هر کاری است و توجه به رعایت اصول آن ضامن سلامتی جامعه و افراد است.

محمود محمودی افزود:وحدت، هم افزایی، تبادل دانش و سرعت العمل بیشتر در جلسات کارگروه بیشتر مد نظر است.

وی رعایت موارد ایمنی را در شرکت‌های توزیع به فراخور فعالیت و زحمات مخاطره آمیز بسیار حائز اهمیت دانست و گفت:امید است با تدوین و یکسان سازی شاخص‌های ایمنی، حوادث برق گرفتگی حذف شود

محمودی بیان کرد:در حوزه ایمنی تدوین شاخص‌های کمی موثر بر ارزیابی شرکت‌های توزیع، تدوین شاخص‌های موثر بر پارامتر‌های روانشناسی پرسنل و بهبود ایمنی ناوگان حمل و نقل و جابجایی از مهمترین برنامه‌های پیش روی این کمیته پس از کنترل و کاهش حوادث برق گزفتگی و سقوط از پایه است.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار