کد خبر: ۵۳۲۲۲
تاریخ انتشار : ۱۵:۱۸ - ۲۳ بهمن ۱۴۰۱
سخنگوی صنعت برق از لزوم صرفه جویی در مصرف انرژی گاز و برق طی روز‌های آتی خبر داد و گفت: با توجه به اطلاعیه سازمان هواشناسی که از ورود سامانه بارشی جدید و سنگین برف و باران به کشور خبر می‌دهد ازهموطنان درخواست می‌کنیم با صرفه جویی در مصرف گاز و برق به پایداری شبکه برق کشور کمک نمایند.

به گزارش برق نیوز، مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: هم اکنون شبکه سراسری برق در وضعیت پایدار است، ولی با توجه به کاهش دمای اکثر نقاط کشور به ویژه در استان‌های شمالی و سردسیر کشور میزان مصرف گاز و برق به شدت افزایش یافته و برای تامین برق پایدار به ویژه در مناطق زلزله زده و کمک به این عزیزان ضرورت دارد کلیه هموطنان نسبت به کاهش مصرف برق و گاز به طور جدی اقدام کنند.


سخنگوی صنعت برق با تاکید بر لزوم صرفه جویی افزود: مردم می‌توانند بدون آنکه از رفاه خود کم کنند با اعمال روش‌های ساده به مدیریت مصرف برق و گذر از این شرایط بحرانی کمک کنند از جمله اینکه با کاهش یک درجه دمای سیستم‌های گرمایشی می‌تواند تا سه در صد درمیزان مصرف انرژی صرفه جویی نمایند همچنین با خاموش کردن روشنایی‌های غیر ضرور و لامپ‌های بدون مصرف تا ۱۰ درصد در مصرف برق صرفه جویی نمایند که این میزان کمک بزرگی در این شرایط خواهد بود.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار