کد خبر: ۵۳۲۳۵
تاریخ انتشار : ۰۹:۰۴ - ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
یکی از پرفروش ترین و همینطور پر کاربردترین انواع یخچال های صنعتی که در زمینه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند، یخچال ایستاده است.در ادامه این مطلب به انواع یخچال ایستاده کم مصرف پرداخته ایم، با ما همراه باشید.

به گزارش برق نیوز، یکی از پرفروش ترین و همینطور پر کاربردترین انواع یخچال های صنعتی که در زمینه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند، یخچال ایستاده است. عموما از این محصول در فروشگاه های بزرگ و کوچک نظیر سوپرمارکت، هایپرمارکت، هایپراستار، مغازه و فروشگاه ها استفاده می شود. از ویژگی بارز یخچال ویترینی می شود به شیشه های سکوریت دوجداره آن اشاره کرد که مانع از هدر رفتن انرژی و برودت داخل یخچال می شود و موجب می شود سرمای داخل دستگاه به بیرون انتقال نیابد. در ساختار یخچال ایستاده از موتورهای پرقدرت و کم مصرف از جمله دانفوس بکار رفته است که سبب بوجود آمدن دمای مناسب داخل یخچال می شود تا مواد غذایی و خوراکی در یک شرایط دمایی عالی سالم و تازه باقی بمانند همچنین طبقاتی که برای این محصول لحاظ شده است قابلیت جابه جایی دارند به این صورت که شما می توانید براساس نیاز و مواد غذایی این طبقات شیشه ای مقاوم را جا به کنید. در ادامه این مقاله به انواع یخچال ایستاده کم مصرف پرداخته ایم، با ما همراه باشید.


یخچال ایستاده کم مصرف اورست

مصرف برق کدام مارک یخچال ایستاده از همه کمتر است؟

صنایع برودتی اورست یکی از تولید کنندگان برتر در زمینه ی انواع یخچال های صنعتی در ابعاد و اندازه های مختلف می شود که از این یخچال فروشگاهی برای نگهدای از انواع مواد غذایی، خوراکی، میوه و سبزیجات در فروشگاه های بزرگ و کوچک مانند سوپرمارکت و فروشگاه های زنجیره ای کاربردی بوده و مورد استفاده قرار می گیرد، یخچال ایستاده کم مصرف اورست را می توانید در ابعاد های متنوعی از جمله 60، 70، 80، 90، 120، 150 و 200 سانتی مشاهده کنید و سپس با در نظر گرفتن و محیط فروشگاه خود یخچال مناسب خود را خریداری کنید، در ادامه به انواع یخچال های کم مصرف می پردازیم، برای کسب اطلاعات بیشتر و بدست آوردن لیست قیمت یخچال ایستاده با کارشناسان فروش صنایع برودتی اورست تماس حاصل فرمایید و مشاوره رایگان بگیرید.

https://everestboroodat.com:آدرس سایت

شماره تلفن:۰۹۱۲۸۳۳۵۴۹۱، ۰۹۱۲۸۹۴۴۱۰۱

یخچال ایستاده کم مصرف تک درب
یخچال ایستاده تک درب در ابعاد های مختلفی از جمله 60 و 70 سانتی در صنایع برودتی اورست ساخته می شود که به نام های یخچال ساندویچی و یخچال فست فودی نیز در فست فودی ها مورد استفاده قرار می گیرد. از ویژگی های این محصول می توان موارد زیر را فهرست کرد:
قدرت کمپرسور: 1/4 HP
ابعاد دستگاه:
60 سانتی 215*60*60 CM
70 سانتی 215*70*70 CM
90 سانتی 215*90*90 CM
جنس بدنه: گالوانیزه رنگی / استیل ضد زنگ
جنس شیشه: دو جداره وکیوم
عایق بندی: تزریق فوم پلی یورتان
روشنایی: LED
طبقات قابلیت جابجایی: دارند
توان مصرف: 180 وات
ولتاژ: 220 ولت و 50 هرتز
رنگ بدنه: الکترو استاتیک

یخچال ایستاده دو درب کم مصرف
یخچال های دو درب با دو جنس بدنه ی استیل و گالوانیزه طبق سفارش مشتری ساخته می شود که شما می توانید به روی این محصول درخواست استیکر دلخواه خود را داشته باشید. از ویژگی های بارز این یخچال سوپرمارکتی می توان به داشتن درب های شیشه ای دوجداره نشکن اشاره نمود.
مشخصات فنی یخچال ایستاده دو درب:
ابعاد دستگاه
200*75*150سانتی متر
70*70*200 سانتی متر
عایق بندی تزریق فوم
تعداد طبقات 5 طبقه
طبقات قابل جابجایی دارد
تاج دارد
نور پردازی LED
قدرت موتور 1/4


یخچال ایستاده کم مصرف اونیور

مصرف برق کدام مارک یخچال ایستاده از همه کمتر است؟

صنایع برودتی اونیور با داشتن سابقه درخشان در زمینه تولید انواع یخچال ایستاده ویترینی امکان خرید حضوری و آنلاین را برای شما مشتریان گرانقدر فراهم آورده است، برای معرفی کردن این محصولات می شود به داشتن جنس بدنه ی گالوانیزه ورق رنگی اشاره کرد که امکان درج لوگوی cnc را برای معرفی کسب و کار شما می دهد و همچنین می توانید برای جذاب تر شدن فروشگاه استیکر دلخواه خود را سفارش دهید، نورپردازی یخچال از نوع LED می باشد که تمامی محصولات داخل دستگاه به خوبی روئیت می شود و از همین جهت مشتری ها خرید راحت تری دارند. برای خریداری انواع یخچال نوشابه می توانید با کارشناس فروش شرکت اونیور تماس بگیرید و اقدام به خرید آنلاین و حضوری کنید. انواع یخچال صنعتی کم مصرف اونیور می شود موارد زیر را فهرست کرد:
آدرس سایت: https://univer.ir/
شماره تماس: 09128007182

یخچال ایستاده کم مصرف 60 سانتی
از پر مصرف ترین و پرکاربردترین انواع یخچال سوپری، یخچال ایستاده تک درب 60 سانتی می باشد که در تمامی فروشگاه های بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار می گیرد و برای نگهداری انواع نوشیدنی، خوراکی و مواد غذایی کاربردی می باشد از جمله خصوصیات این یخچال تک درب موارد زیر را می توان فهرست کرد:

قدرت کمپرسور: 1/4 HP
ابعاد یخچال: 215*60*60 CM
جنس بدنه: گالوانیزه رنگی
جنس شیشه: دو جداره وکیوم
عایق بندی: تزریق فوم پلی یورتان
روشنایی: LED
طبقات قابل جابجایی: دارد

یخچال ایستاده کم مصرف 70 سانتی
از دیگر یخچال هایی که در صنایع برودتی اونیور پرفروش می باشد، یخچال ایستاده تک درب 70 سانتی می باشد که طبقات آن قابلیت شست و شو داشته باشد. یخچال ویترینی ایستاده به چند نوع موتور بالا، موتور پایین و انباردار تقسیم می شوند. قیمت یخچال ایستاده تک درب با توجه به ابعاد، نوع موتور، جنس بدنه و... متغیر خواهد بود. از مشخصات این دستگاه می شود به موارد زیر اشاره کرد:
ابعاد: 200*70*70 سانتی متر
جنس بدنه: استیل ضد زنگ
عایق: فوم پولی بورتان
توان مصرف: 180 وات
ولتاژ: 220 ولت و 50 هرتز
رنگ بدنه: الکترو استاتیک
قدرت کمپرسور: 1/4


یخچال ایستاده کم مصرف دی مارکت

مصرف برق کدام مارک یخچال ایستاده از همه کمتر است؟

یخچال ایستاده فروشگاهی از محصولات پر فروش و پر مصرف در صنایع برودتی دی مارکت می باشد که در تمامی مشاغلی که با مواد فاسد شدنی سروکار دارند مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله یخچال های ایستاده دی مارکت می شود به داشتن سیستم گردش هوا اشاره کرد که به صورت یکسان و یکنواخت در تمامی مناطق یخچال مغازه دما را پخش می کند تا تمامی محصولات تازه و سالم باقی بمانند. عایق بندی این دستگاه از تزریق فوم پلی یورتان می باشد که موجب حفظ برودت داخل محصول می شود. از انواع این یخچالهای ایستاده می توان موارد زیر را فهرست نمود:
آدرس سایت: https://deymarket.ir/
شماره تماس: 09128173578

یخچال ایستاده نوشابه کم مصرف
یخچال نوشیدنی دارای ابعاد متفاوت و استانداردی بوده و در انواع 60 سانتی، 70 سانتی، 120 و ... به سفارش شما تولید می شود. البته در مدل های تک درب و همچنین یخچال های مینی قابل سفارش و خریداری هستند. درب های تعبیه شده برای یخچال نوشابه ای به صورت شیشه ای بوده که جنس آن از نوع سکوریت است که در برابر ضربه های احتمالی مستحکم می باشد.
جنس بدنه: گالوانیزه
جنس شیشه: سکوریت نشکن
تعداد طبقات: 4 عدد
طبقات قابل جابجایی: دارد
قدرت کمپرسور: 1/4 ph

یخچال ایستاده سوپرمارکتی کم مصرف
یخچال سوپرمارکت از طیف گسترده ای از یخچال ایستاده را شامل می شود که به شما اجازه می دهد طبق نیاز و درخواست خود آنرا خریداری کرده و از مزیت های بهره مند شوید. از جمله ویژگی های این محصول می توان به داشتن پایه های چرخ دار مقاوم، شیشه های سکوریت نشکن، درب های دوجداره، جنس بدنه ی استیل یا گالوانیزه اشاره نمود.
جنس بدنه: گالوانیزه
جنس شیشه: دو جداره نشکن
عایق بندی: تزریق فوم پلی یورتان
روشنایی: LED
ترموستات: دیجیتال

قیمت یخچال ایستاده
همانگونه که بالاتر ذکر شد یخچال های فروشگاهی در مدل ها و ابعادهای مختلفی ساخته شده و مورد استفاده قرار می گیرد و برای تعیین قیمت یخچال ایستاده عواملی نظیر جنس بدنه، موتور، ابعاد و... موثر می باشد. شما می توانید جهت بدست آوردن قیمت یخچال ایستاده تک درب و... با شماره های درج شده در متن بالاتر تماس بگیرید.

برچسب ها: رپرتاژآگهی
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار