کد خبر: ۵۳۲۸۴
تاریخ انتشار : ۱۲:۳۹ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۱
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گلستان در سال آینده با بحران آب و برق مواجه است، گفت: وزیر نیرو، استاندار گلستان و دیگر مسئولان ذی‌ربط باید برای رفع این بحران تدبیری اتخاذ کنند.

به گزارش برق نیوز، رمضانعلی سنگدوینی امروز دوشنبه یک اسفند اظهار کرد: استان گلستان در سال آینده برای تأمین آب و برق با مشکل مواجه است و وضعیت بحرانی خواهد داشت.

وی ادامه داد: از همین تریبون اعلام می‌کنم که وزیر نیرو، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور، استاندار گلستان، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان و مدیر آب و فاضلاب استان و مدیرعامل شرکت برق گلستان در سال آینده باید پاسخگوی کمبود آب و برق در سطح استان باشند.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سه سال است که در مجلس شورای اسلامی به طور مرتب موضوع کمبود آب و برق را پیگیری می‌کنیم، بیان کرد: مردم در حال صرفه‌جویی هستند و باید کمبود آب حل شود، به همه مسئولان امر هشدار می‌دهم که باید تدبیر جدی برای تأمین آب شرب استان گلستان به‌ویژه شهرستان گرگان اتخاذ کنند.

سنگدوینی در ادامه بر ضرورت پاسخگویی مسئولان به مردم تأکید کرد و یادآور شد: مسئول به معنای پاسخگو بودن است و همه مسئولان باید پاسخگوی مردم و رسانه‌ها باشند، از سویی دیگر خروجی جلسات باید مشخص شود و این مهم در زمانبندی مشخص به سمع و نظر مردم برسد.

وی با تأکید بر اینکه مدیران مدیر مردم هستند نه مدیر دولت لذا باید پاسخگویی را در خود تقویت کنند، تصریح کرد: چند اقدام مهم در استان گلستان در دست پیگیری است که پتروشیمی گلستان از جمله این اقدامات است، پتروشیمی گلستان مراحل نهایی خود را طی می‌کند و هلدینگ خلیج فارس در حال موافقت برای خرید سهام در بورس است.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه منطقه آزاد اینچه‌برون از جمله دیگر اقدامات ما است که در راستای توسعه گلستان در دست پیگیری است، بیان کرد: اساسنامه منطقه آزاد اینچه‌برون در شورای نگهبان و دولت به تصویب رسید که اقدامی نویدبخش است.

سنگدوینی با بیان اینکه کمربندی گرگان به مرحله بازگشایی نزدیک می‌شود، افزود: خوشبختانه در جاده آق‌قلا به بندرترکمن نیز اقدامات خوبی انجام شده و امیدوارم این پروژه تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

منبع: ایسنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار