کد خبر: ۵۳۳۱۲
تاریخ انتشار : ۱۲:۳۶ - ۰۳ اسفند ۱۴۰۱
واحد شماره ۶ نیروگاه گازی کنارک به منظور تعمیرات اساسی، واحد شماره چهار به منظور بازدید مسیرگاز داغ و واحد‌های شماره ۵ و۳و۲و۱ به منظور بازدید محفظه احتراق طبق برنامه‌زمان بندی تعمیرات مصوب برق حرارتی جهت انجام تعمیرات از مدار تولید خارج شدند.

به گزارش برق نیوز، مرادبخش بامری، مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نیروگاه‌های استان سیستان وبلوچستان با اعلام این خبر، افزود: برای کسب آمادگی تولید، تمامی ۶ واحد گازی ۲۵ مگاواتی نیروگاه کنارک با توجه به ساعت کارکرد، از مدار تولید خارج و جهت تعمیرات به دست گروه‌های تعمیراتی سپرده شدند.


وی افزود: مطابق برنامه از پیش تعیین شده که تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت، این ۶ واحد تحت عملیات تعمیرات و بازدید مسیر داغ توربین قرار دارند و در طول تعمیرات این واحد‌ها فعالیت‌های مختلفی از قبیل دمونتاژ و تست و در صورت نیاز تعویض نازل‌های سوخت و محفظه‌های احتراق، انجام تست‌های مربوط به ژنراتور، بازدید و در صورت نیاز تعویض پره‌های متحرک و ثابت توربین، انجام تست‌های غیر مخرب بر روی توربین، تصفیه فیزیکی روغن، تعویض فیلتر‌ها بر روی تجهیزات این واحد‌ها صورت خواهد گرفت.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار