کد خبر: ۵۳۳۲۸
تاریخ انتشار : ۱۴:۵۸ - ۰۴ اسفند ۱۴۰۱
نمایشگاه صنعت آب و برق کشور در حاشیه سیزدهمین اجلاس شورای حکام آب با هدف معرفی دستاورد‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های داخلی به سایر اعضای مرکز منطقه‌ای مدیریت آب شهری برپا شد.

به گزارش برق نیوز، در حاشیه سیزدهمین اجلاس شورای حکام مرکز منطقه‌ای مدیریت آب شهری، نمایشگاهی با حضور ۱۰ شرکت بزرگ و فعال در صنعت آب و برق کشور که سابقه همکاری فراملی دارند و یا بخشی از تولیدات آن‌ها به سایر کشور‌ها صادر می‌شود، برگزار شد.

در این نمایشگاه شرکت‌های ایرانی بخشی از مهم‌ترین دستاورد‌ها و تولیدات خود را در معرض دید نمایندگان کشور‌های حاضر در اجلاس قرار دادند.
"سعید علیپور"، دبیر کمیته توسعه ارتباطات مرکز منطقه‌ای مدیریت آب شهری در مورد این نمایشگاه و اهمیت آن گفت: مرکز منطقه‌ای مدیریت آب شهری به عنوان یک نهاد زیرمجموعه یونسکو همواره تلاش کرده است تا برای ایجاد ارتباط میان شرکت‌های تولیدی ایرانی با سایر کشور‌های عضو نقش تسهیل گری ایفا کند.

وی در رابطه با شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه افزود: در این نمایشگاه شرکت‌های مهم و بزرگ صنعت آب و برق ایران که در کشور‌های عضو سابقه فعالیت دارند و یا مایل به فعالیت هستند، حضور دارند.

علیپور در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: تاکنون شرکت‌های ایرانی در بسیاری از کشور‌های عضو مرکز منطقه‌ای مدیریت آب شهری مثل عراق، سوریه، تاجیکستان، بنگلادش و... به اجرای پروژه‌های آبی پرداخته و پیش بینی می‌کنیم در سایه برگزاری این اجلاس و تقویت همبستگی کشور‌ها حجم و میزان فعالیت این شرکت‌ها در کشور‌های عضو افزایش یابد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار