کد خبر: ۵۳۳۸۳
تاریخ انتشار : ۱۰:۵۰ - ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
معاون برنامه ریزی و تحقیقات برق منطقه‌ای تهران اعلام کرد: در راستای سیاست‌های ابلاغی شرکت و توسعه دولت الکترونیکی و افزایش شفافیت و بهبود فرآیند‌های کسب و کار، معاونت برنامه ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه‌ای تهران با هماهنگی دفاتر مشترکین و فناوری اطلاعات، نسبت به طراحی، پیاده سازی و استقرار سامانه بانک اطلاعاتی متقاضیان بیش از ۱ مگاوات بر روی بستر اینترنت اقدام کرد.

به گزارش برق نیوز، علیرضا میرزائی اظهار داشت: در این سامانه کلیه متقاضیان با قدرت درخواستی بین یک تا هفت مگاوات درخواست خود را از طریق شرکت توزیع مربوطه روی سامانه بارگذاری مینمایند و علاوه بر همکار مسئول در هر شرکت توزیع، متقاضیان از طریق لینک ارسالی برای نماینده رسمی خود علاوه بر رصد مراحل پیشرفت کار از طریق وب سایت، از طریق ارسال پیامک نیز از روند بررسی زیر ساخت جهت تامین برق مطلع خواهند شد.

وی افزود: و در ادامه این روند، متقاضیان می‌توانند کلیه مراحل را از طریق سامانه به صورت الکترونیکی پیگیری کرده و نسبت به اخذ مجوز‌ها اقدام نمایند.

او از اهداف این طرح به شفاف سازی و تسریع روند بررسی تقاضا‌های تامین برق و جلوگیری از مراجعه حضوری متقاضیان به شرکت برق منطقه‌ای تهران و ایجاد بانک اطلاعاتی از پرونده‌های تامین برق اشاره داشت.

گفتنی است در همین راستا جلسه‌ای به منظور آشنائی کلیه شرکت‌های توزیع با سامانه و اخذ نقطه نظرات تکمیلی به میزبانی شرکت برق منطقه‌ای تهران برگزار شد.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
0
0
برق تهران نقش راهبری خوبی در منطقه تهران ایفا می کنه و همه شرکت های توزیع ازش حساب می برند. کاشکی برق مازندران هم یکم از برق تهران یاد می گرفت اما افسوس...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
0
0
اگه واقعا این کاری که گفتند به صورت غیر حضوری انجام بشه که خیلی خوبه . باید برق تهران این سامانه را بومی کنند و به بقیه شرکت ها هم بفرسته که این کار درخواست انشعاب دیماندی سر و سامان بگیره
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار