کد خبر: ۵۳۳۹۸
تاریخ انتشار : ۱۰:۲۹ - ۱۲ اسفند ۱۴۰۱
با دستور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور
با دستور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور در دومین دور سفر به استان بوشهر، ده‌ها طرح تامین و انتقال برق و انرژی در استان بوشهر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش برق نیوز، "یداله حقیقی" مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس، برآیند این طرح‌ها را تثبیت و پایداری شبکه برق و تلاش برای تامین برق صنعتی در جنوب کشور دانست.

وی با اشاره به بهره‌برداری از ۶ طرح کلان تامین و انتقال برق با دستور رییس جمهوری در استان بوشهر افزود: این طرح‌ها شامل احداث پست برق ماهینی، افزایش ظرفیت پست و توسعه کلید خانه ساحل بوشهر، افزایش ظرفیت خط ۶۶ کیلوولت برازجان، افزایش ظرفیت خط میاندشت – آبپخش، احداث خط ۶۶ کیلوولت میان دشت – رود حله، پایش و کنترل ۶ ایستگاه و مراکز دیسپاچینگ است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر خاطرنشان کرد: همچنین همزمان با دستور رییس جمهوری عملیات اجرای سه طرح تامین و انتقال برق در استان بوشهر آغاز شد که این طرح‌ها شامل طرح ورود و خروج خط چغادک – بوشهر، پست منطقه اقتصادی شمال استان بوشهر و احداث خط ۲۳۰ کیلولت دو مداره منطقه ویژه شمال استان بوشهر است.

حقیقی ادامه داد: با مشارکت و همراهی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر نیز در این سفر عملیات اجرایی نیرورسانی، توسعه و بهینه سازی شبکه و تاسیسات برق شهری در این استان آغاز شد، همچنین با همراهی همکاران در شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر چهار پروژه برق‌رسانی به مسکن مهر، نیرورسانی به جزیره فارسی و نیروگاه خورشیدی ۲۰۰ کیلوواتی با دستور رییس جمهور افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر، حجم سرمایه گذاری‌های انجام شده در طرح‌های افتتاحی سفر دوم رییس جمهوری به استان بوشهر را ۶۸۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در این سفر همچنین عملیات اجرایی طرح‌هایی به ارزش ۲۰۴ میلیارد تومان آغاز و با همراهی همکاران در شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر طرح‌هایی به ارزش ۷۸۲ میلیارد تومان در این استان افتتاح شد. ارزش طرح‌هایی که در این حوزه عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد بیش از ۹۶ میلیارد تومان است.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار