کد خبر: ۵۳۴۳۴
تاریخ انتشار : ۱۰:۰۶ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۱
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به صدور قبوض انرژی با ارقام چند میلیونی برای خانوار‌های مناطق محروم، رئیس کمیسیون انرژی را مسئول کرد تا این موضوع را پیگیری کند.

به گزارش برق نیوز، محمدباقر قالیباف در نشست علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه ۱۵ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به مسئولان دولت و سازمان برنامه و بودجه با اشاره به قبوض صادر شده برای مشترکان در حوزه انرژی گفت: دیروز تعدادی از نمایندگان به ویژه نمایندگان مناطق محروم و روستایی مراجعه داشتند و نسبت به هزینه قبوض گاز و برق صادر شده و رقم غیرمنطقی آن برای خانواده‌ها اعتراض داشتند.

رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس کمیسیون انرژی مجلس افزود: با توجه به اینکه در ردیف‌های مرتبط با انرژی در لایحه بودجه ۱۴۰۲ هستیم، آقای حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس به طور ویژه این موضوع را پیگیری کند، چرا که به من اطلاع دادند قبوضی با مبلغ ۷ میلیون تومان صادر شده، این در حالی است که کل درآمد آن خانواده ۷ میلیون تومان نیست، یعنی هیچ غذایی نخورد و کرایه خانه ندهد، نمی‌تواند پول گاز را پرداخت کند، لازم است به این موضوع دقت شود.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
0
0
کسی که قبض ۷ میلیونی براش میاد نباید دلت بسوزه، برای اینکه ماینر گذاشته، مگه همچین رقمی میشه، توی تهران با بالانرین نرخ کشور برای پر مصرف‌ها هم اینطور نمیاد، این که گفته یه مسئله داره و مجلسی‌ها هم اینقدر نفهمیدن که داستان داره و نباید پشت تریبون بگن
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار