کد خبر: ۵۳۴۸۸
تاریخ انتشار : ۰۹:۲۷ - ۲۲ اسفند ۱۴۰۱
مسئول پروژه پست ۲۳۰ کیلوولت کوهدشت ۲ در استان لرستان از برق‌دار شدن این پروژه با ارزش سرمایه‌گذاری بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش برق نیوز، "روزبه باقرزاده" گفت: این ایستگاه دارای دو دستگاه ترانس ۲۳۰ به ۶۳ کیلوولت با ظرفیت مجموع ۲۵۰ مگاولت‌آمپر و دو دستگاه ترانس ۶۳ به ۲۰ کیلوولت به ظرفیت مجموع ۶۰ مگاولت‌آمپر است.

وی افزود: بخش ۲۳۰ کیلوولت این پست دارای دو فیدر تغذیه کننده ۲۳۰ کیلوولت خط که بصورت ورود و خروج یک خط ۲۳۰ کیلوولت- خرم آباد ۲-دره شهر در پست ۲۳۰ کوهدشت انجام شده و دارای دو دستگاه فیدر ترانس ۲۳۰ کیلوولت بوده که یک دستگاه از این ترانس‌ها در فاز اول برق‌دار شده است.

مسول پروژه پست کوهدشت ۲ تصریح کرد: احداث ۴ دستگاه فیدر خط ۶۳ کیلوولت با قابلیت توسعه به ۸ فیدر و احداث ۲ دستگاه فیدر ترانس ۶۳ کیلوولت از دیگر تجهیزات این پست برق است.

باقرزاده ارزش ریالی این پروژه را بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال و برای افزایش قابلیت اطمینان شبکه برق استان لرستان و ایجاد زیرساخت مناسب برای توسعه صنعتی و اقتصادی، عنوان کرد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار