کد خبر: ۵۳۴۹۴
تاریخ انتشار : ۰۹:۰۵ - ۲۲ اسفند ۱۴۰۱
انتفاضه بخش خصوصی در مقابل چرندیات دولتی‌ها
نشست پایان سال سندیکای صنعت برق دیروز با اعتراض گسترده بخش خصوصی به پایان رسید. رئیس سندیکای صنعت برق با نقد عدم حضور آرش کردی گفت متاسفانه آقایان اهمیتی برای بخش خصوصی قائل نیستند. معترضان به حضور دولتی ها و سخنرانان میزگردد گفتند فقط اومدید حرفاتون رو بزنید و بروید؟ فقط اومدید حرفاتون رو بزنید و بروید؟ اون نماینده مجلس هرچه لایق خودش بود را به زبان آورد و رفت. پولمان را با دلار ۲۸ هزارتومانی داده ایم و حالا که مطالباتمان را بعد از این همه مدت می‌خواهیم داریم نق نق می‌کنیم؟ شش ماه است ۱۵ هزار میلیارد از ۱۱۲ هزار میلیارد بدهی را مثل یک تکه گوشت جلوی ما تکان می‌دهید اونم معلوم نیست که کی بدهید کی ندهید بعد فکر می‌کنید مدیریت کرده اید؟ما از پول مالیاتمان به شما حقوق می‌دهیم که مشکلات ما را رتق و فتق کنید.حتی حاضر نیستید پاسخگویی گندی که زدید باشید. یاد بگیرید درست صحبت کنید و مودبانه جواب اربابانتان را بدهید. کردی خجالت می کشید بیاید پاسخ دهد. کارگران ما عکس یخچال خالی خودشان را برای ما میفرستند.یا تعهد ایجاد نکنید یا اگر ایجاد می‌کنید مرد باشید پای تعهدتون بایستید. چرا قرارداد‌های ظالمانه به ما تحمیل می‌کنید.ما چه میدانستیم که قراره گرفتار شما‌ها شویم.چرا توانیر اجازه نمی‌دهد قیمت برق برای بخش صنعت آزاد شود. حتی وزیر هم می‌گوید توانیر اجازه نمی‌دهد همه می‌دانند توانیری‌ها فقط دنبال انحصار هستید و صنعت برق را به فلاکت کشانده اند. از نیروگاههای دولتی خودتان بروید مفتی به مساجد و مدارس و هرجا دوست دارید برق بدهید چرا مجبور می‌کنید همه مفتی برق بفروشند.پاتون رو از روی گلوی بخش خصوصی بردارید...

سرویس صنعت برق نیوز: نشست پایان سال سندیکای صنعت برق دیروز ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۱ با حضور فعالان بخش خصوصی برق ایران و تعدادی از مدیران دولتی برق در محل اتاق بازرگانی برگزار شد. در ابتدای مراسم، سندیکای برق گزارشی از وضعیت اقتصاد برق در سال آتی ارائه کرد که در مطلبی جداگانه به آن پرداخته خواهد شد. بعد از آن با میزگردی با حضور پیام باقری رئیس سندیکای برق، مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق و مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران، عبدالصاحب ارجمند معاون دفتر راهبری و نظارت بر انتقال و توزیع برق وزارت نیرو، یحیی آل اسحاق وزیر پیشین بازرگانی و عضو اتاق بازرگانی ایران، روح‌الله ایزدخواه نماینده و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، نمایندده سازمان بازرسی کل کشور و ... برگزار شد.

استقبال بخش خصوصی از این نشست قابل توجه بود و همانظور که پیگیری‌های قبلی نشان می‌داد سندیکای برق تلاش کرده بود اعضایش را به نشست پایان سال بکشاند. در میزگرد صحبت‌های زیادی مطرح شد که خلاصه‌ای از آن در زیر می‌خوانید:

در ابتدای میزگرد، رئیس سندیکای صنعت برق صحبت هایش را با نقد عدم حضور آرش کردی مدیرعامل توانیر شروع کرد و توضیح داد که متاسفانه آقایان اهمیتی برای بخش خصوصی قائل نیستند و انتظار همکاری و تعامل بیشتری می‌رود. حداقل انتظار بخش خصوصی پاسخگویی مدیران دولتی است که بهتر بود خودشان اینجا حضور پیدا می‌کردند و صحبت‌های فعالان بخش خصوصی را می‌شنیدند.

سپس نوبت به صحبت‌های مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق رسید. رجبی مشهدی گزارشی از شرایط مالی صنعت برق داد و تاکید داشت که ما تلاش کرده ایم ۱۵ همت (هزار میلیارد تومان) از مطالبات ۱۱۲ همتی صنعت برق را برای پایان سال بگیریم تا بخشی از دغدغه‌های بخش خصوصی رفع شده باشد. وی گفت که بودجه فعلی کفاف هزینه‌های صنعت برق را نمی‌دهد و برنامه ریزی برای عبور پیک سال بعد شروع شده است. سخنگوی صنعت برق، عدم حضور کردی را برنامه ریزی‌های پایان سال اعلام کرد و اظهار امیدواری کرد که مشکلات بخش خصوصی حل گردد.

روح‌الله ایزدخواه عضو کمیسیون اقتصادی مجلس سخنران بعدی میزگرد بود. وی گفت سندیکای برق بعنوان یک نهاد باید مورد توجه قرار گیرد نه یک بنگاه. از بخش خصوصی باید در تصمیم سازی‌های استفاده شود و تصمیم گیری برعهده مجلس باشد. وی گفت دست استمداد به سوی بخش خصوصی دراز می‌کنیم و قرار نیست که بگوییم بخش خصوصی فقط نق نق می‌کند بلکه بعنوان بازوی دولت و مجلس در تصمیم گیری‌ها دخالت داده شود. وی بلافاصله بعد از اتمام صحبتهایش جلسه را ترک کرد و منتظر سوالات حضار نشد.

یحیی آل اسحاق که رئیس اتاق ایران و عراق و عضو کمیته امداد امام خمینی است درادامه میزگرد گفت بین محترم بودن و مفید بودن فرق است. گفت خود من سال‌ها بین بخش خصوصی و دولتی در تردد بوده ام و همیشه گفته ام که باید بخش خصوصی برود و بگوید که بخش دولتی چه نیاز دارد و چطور می‌تواند پولش را نقد کرده و به دولت برنامه دهد برای تسویه بدهی هایش. سپس اشاره به نیروگاه‌های کمیته امداد کرد که با اینکه تولید کننده برق هستیم ولی وزارت نیرو برق خود ما را قطع می‌کند و برق خودمان را به خودمان در پیک برق نمی‌دهد.

آل اسحاق در پایان صحبتهایش خواست جلسه را ترک کند که اعتراضات حضار شروع شد. یکی از فعالان بخش خصوصی به شدت نسبت به این رفتار وی واکنش نشان داد و گفت که فقط اومدید حرفاتون رو بزنید و بروید؟ شما چرا می‌گویید ما مفید نیستیم؟ هر حرفی را نباید به زبان بیاوردید و خجالت آور است که نسبت به این همه زحمات و تلاش‌های بخش خصوصی چنین برداشتی می‌شود. فایده دولتی‌ها چیست؟ قرار نیست حالا که پیک برق تمام شده و ما صد‌ها میلیارد بدهکاری بخاطر وزارت نیرو داریم اینطور برخورد شود. مگر شما در چه جایگاهی هستید که می گویید ما مفید نبوده ایم. مگر دولت برای ما فایده داشته؟

رئیس کمیته سیم و کابل سندیکای برق ایران در ادامه اعتراض‌ها به صحبت‌های اعضای میزگرد گفت که اون نماینده هرچه لایق خودش بود را به زبان آورد و رفت و کاش می‌ماند تا جوابش را می‌دادیم. نق نق کردن چیه؟ این چه طرز صحبت کردن است؟ ما نق نق می‌کنیم؟ پولمان را با دلار ۲۸ هزارتومانی داده ایم و حالا که مطالباتمان را بعد از این همه مدت می‌خواهیم داریم نق نق می‌کنیم؟ خجالت نمی‌کشید؟ خطاب به رجبی مشهدی گفت ما چرا باید جور بی عرضگی شما دولتی‌ها را بکشیم؟ شش ماه است ۱۵ هزار میلیارد از ۱۱۲ هزار میلیارد بدهی را مثل یک تکه گوشت جلوی ما تکان می‌دهید اونم معلوم نیست که کی بدهید کی ندهید بعد فکر می‌کنید مدیریت کرده اید؟ مدیران توانیر چرا اجازه ورود نمایندگان بخش خصوصی را دفترشان را نمی‌دهند؟ خطاب به نماینده سازمان بازرسی کل کشور گفت چرا اجازه می‌دهید بجای اینکه پاسخگوی ترک فعلشان باشند متکبرانه ما با برخورد کنند؟

وی ادامه داد این‌ها اربابان شما هستند. ما از پول مالیاتمان به شما حقوق می‌دهیم که مشکلات ما را رتق و فتق کنید. خطاب به رجبی مشهدی گفت تا حالا چند ماه حقوقتون به تاخیر افتاده؟ اصلا چرا باید ما چند ماه پول نگرفته باشیم بعد شما دولتی‌ها از مالیات خودما حقوقتون رو تمام و کمال بگیرید و حتی حاضر نباشید اینجا پاسخگویی گندی که زدید باشید. یاد بگیرید درست صحبت کنید و مودبانه جواب اربابانتان را بدهید.

معماریان از دیگر فعالان بخش خصوصی برق ایران در ادامه اعتراضات گفت که همکاران، از اینکه کردی نیامده ناراحت نباشید. او خجالت می‌کشد. او شرمسار است و پاسخی ندارد. خطاب به اعضای میزگرد گفت وجدان داشته باشید این حق الناس است و روزی در این دنیا و آن دنیا دامنتان را خواهد گرفت. شما رقیب ما شده اید و حتی اجازه ندهید بخش خصوصی نفس بکشد. ما تقریبا برق منطقه‌ای را در بلک لیست خود قرار داده ایم.

حسین محمودیان دیگر فعال صنعت برقی اجازه صحبت یافت. گفت متاسفم برای خودم که بعد از ۵۰ سال که جان و مال و جوانی ام را برای این صنعت گذاشته ام چنین حرف‌هایی را میشنوم. ما از دلار ۲۴ هزار تومانی جنس به شما تحویل داده ایم و الان با این دلار هنوز هم نمی‌داینم که کی طلبمان را می‌هید. کارگران ما عکس یخچال خالی خودشان را برای ما میفرستند شما خجالت نمی‌کشید. چرا ما باید استرس بدهی و حقوق کارگر خودمان را داشته باشید. یا تعهد ایجاد نکنید یا اگر ایجاد می‌کنید مرد باشید پای تعهدتون بایستید. چرا قرارداد‌های یکطرفه به ما تحمیل می‌کنید. مراجع قم هم گفته اند این قرارداد‌های توانیر شرعی نیست. حقوق دانان هم می‌گویند هیچ دیوانه‌ای حاضر به تنظیم چنین قرارداد ظالمانه‌ای نیست. ما چه میدانستیم که قراره گرفتار شما‌ها شویم. تا کی می‌خواهید ظلم کنید و از کجا بیاریم جنس و مواد اولیه بخریم.

حمیدرضا صالحی رئیس سابق سندیکای برق در ادامه اعتراضات رو به رجبی مشهدی گفت که چرا توانیر دنبال انحصار طلبی است؟ چرا توانیر اجازه نمی‌دهد قیمت برق برای بخش صنعت آزاد شود و در بورس ارائه شود؟ الان خودتون قیمت ۲۰ تومان تعیین می‌کنید آخه چرا باید ما هزینه این انحصار طلبی و تمامیت خواهی توانیر را بدهیم؟ توانیر می‌خواهد همه درآمد‌ها توی جیب خودش برود و اون به بقیه پول بدهد. مگر مخابرات خصوصی نشد چرا با لجبازی اجازه نمی‌دهید این بخش برق آزاد شود. حتی وزیر هم می‌گوید توانیر اجازه نمی‌دهد همه می‌دانند توانیری‌ها فقط دنبال انحصار هستید و صنعت برق را به فلاکت کشانده اند. چرا هرچی ما تلاش می‌کنیم این بخش مستقل شود هی لابی می‌کنید و فشار می آوردی که در بودجه دوباره وابستگی ایجاد کند؟ شما‌ها مگر چقدر حقوق می‌خواهید ما تضمین می‌دهیم حقوق شما را بدهیم دست از سر این صنعت بردارید. شما ۴۰ درصد نیروگاهها را دارید بروید مفتی به مساجد و مدارس و هرجا دوست دارید برق بدهید چرا مجبور می‌کنید همه مفتی برق بفروشند؟ پاتون رو از روی گلوی بخش خصوصی بردارید اجازه دهید این بخش راه خودش را پیدا کند و نفس بکشد.

چند نفر دیگر نیز صحبت‌هایی داشتند که در تکمیل همین اعتراضات بود. یحیی ال اسحاق ماند و تا پایان میزگرد دم نزد. رجبی مشهدی با چهره‌ای درهم گفت حق دارید و مسائلی هست که جاش اینجا نیست. از عبدالصاحب ارجمند خواستند چند دقیقه‌ای صحبت کند. وی به منبر رفت و سخنانی در وصف اینکه باید قدر داشته هایمان را بدانیم گفت و به مطالبی با موضوع انشاء اله و مشاء اله پرداخت که از حوصله جمع خارج بود. بخش خصوصی با تعجب نگاه می‌کردند که نماینده وزارت نیرو بجای پاسخ گویی چنین سخن می‌گوید!

در انتها نیز در مورد فهارس برق کمی صحبت شد که این قیمت‌ها و فهارس بهای فعلی تجهیزات برقی واقعی نیست و باید سریعتر اصلاح شود. از پیشکسوتان سندیکای برق تمجید شد و مراسم با یک ساعت تاخیر به پایان رسید.

انتشار یافته: ۴۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
5
14
تازه اولشه
بذار رجبی معاون برق بشه
اون وقت همین دو کلمه حرف رو هم نمیاد بزنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
ایشان حاضره کل صنعت نباشه ولی عقده های سیاسی خودش را ارضا کند
خطرناکند
سندیکا
| Iran (Islamic Republic of)
بد جور موافقم عزیز
رجبی فعلا داره سعی میکنه چهره ای پاسخگو و موجه از خودش بسازه تا جلب نظر همه رو برای پستهای بالاتر بکنه
اگه به اون رسید دیگه محل ... هم نمیذاره
کارمند مدیریت شبکه
| Iran (Islamic Republic of)
کاملا درسته، دکتر رجبی بر خلاف چهره ظاهر الصلاحش، بسیار فرد جاه طلب و نان به نرخ روز خوری هست و همواره به دنبال تیم سازی در سطح وزارت نیرو و کشور بوده است تا روزی به دردش بخورند. اینها وضعیت رو طوری جلوه می دهند که گویا چنانچه این تیم نباشد، صنعت برق نابود خواهد شد، هر چند فی الواقع مشکل اصلی خودشان هستند.
علاوه بر همه کسانی که با او کار کرده و این خصلت بد اخلاقی دکتر رجبی را تجربه کرده اند، این واقعیت رو فکر کنم دکتر جاویدی، استاد دوره دکتری نامبرده در دانشگاه فردوسی از همه بهتر می‌تونه شهادت بده، که چطور وقتی کارش با استادش تمام شد اون رو کنار گذاشت و به او بی محلی کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
8
16
تا وقتی مسببان وضع موجود یعنی دقیقا همان تیم دولت قبل سر کار هستند نباید امید هیچ تغییری داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
کردی رجبی مشهدی ارجمند حائری
همشون تو دولت های قبل، معمار ارشد ویرانه ای هستند که الان داریم تبعاتش رو میبینیم
سال به سال هم خودشو بیشتر نشون خواهد داد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
3
15
اشتباه دوستان خصوصی اینه که برای شکایتشون از دولتیها رو به خود سردمداران اونها (رجبی مشهدی و ارجمند و ...) کرده اند
همین رجبی مشهدی تا دیروز تو برنامه ریزی توانیر این بلاها رو سر ما آورد
حالا به عنوان سخنگوی صنعت برق و مدیر عامل شبکه همون کارها رو دنبال میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
دوستان دقت داشته باشن که توانیر و مدیرانش تو اوضاع فعلی صنعت برق نخودی هستن
تیم وزیر و دکتر رجبی مشهدی توانیر رو تو کارها دور میزنن و اصلا بازیشون نمیدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
2
15
تازه فهمیده اید اینها چرندیات تحویل می دهند
سالهاست این جماعت برای میزشان به زندگی همه ما اتیش زده اند و شعور برخورد ندارند. خداوکیلی ببینید جلی قبلی ها را کیا گرفته اند و تاسف می خوریم از خودمان که اجازه دادیم اینها مدیریت کنند
پاسخ ها
توانیری
| Iran (Islamic Republic of)
خصوصیا هم که از دور دستی بر آتیش دارن هم خوب این مدبرا رو شناختن
حالا ببین این وزیر دیگه چقدر افسایده که هنوز نفهمیده داره با کیا میره پیک نیک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
این جماعت وزیر پیک نیک رو یا پیک نیک خاه دوست دارند هرکاری بکنند نفهمه.فکراین نیستن همه پرسنل دارند در میرن ازشرکت ها با این مدیریت افتضاح این بی سواد ها
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
4
13
اینا صنعت برق رو ب نابودی کشیدند حتی ازخودروسازی همـانحصار طلب تر هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
دکتر رجبی که همین الان یه تیم از وفاداران دور خودشون جمع کردن و انتصابها رو انحصاراً از اونها میکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
1
21
حائری مثل همیشه در جایی که باید پاسخ بده حضور ندارد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
البته مهندس کردی رو هم نباید فراموش کرد که با زبلی نیومده بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
2
16
...ها و ...ها گند زدن به صنعت برق، اینها انحصارطلب ترین و کوچک مغزترین مدیران هستند.
دکتر توانیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
2
10
وقتی که نه دولت و نه مجلس از مردم باشند، همین قضایا هم پیش میاد. اعضای سندیکا باید راه خودشونو از دولتی ها سوا کنند.
یا منتغم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
1
15
کردی مدیری بی عرضه بی تخصص و کم توان با حامیان پشت پرده ... و ... و اطرافیان و مدیران استانی ... و ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
1
9
واقعا این بزرگای ادبیات ما دروگوهر گفته ان

هوا بشکن کزو یاری نیاید
که از بوزینه نجاری نیاید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
خوب گفتی
اما نگفتی که بوزینه کیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
2
5
نه به اون سانسور خبرهای حول و حوش وزیر و رجبی مشهدی
نه به این انعکاس دقیق حرفهای تند خصوصیون

ظاهرا مواجب برق نیوز تاخیر افتاده تیغ سانسور رو کند کرده
مدیر پایگاه یک مورد از سانسورهای خبری را بگویید؟
نه ما درخواستی داشته ایم و نه آنها سواد رسانه ای برای تعامل با رسانه و یا حتی حمایت دارند. برخی از کاربران دنبال منافع شخصی خود هستند که طبیعی است اینجا امکان پرداختن به آن نیست. قرار نیست با تعریف یا تهدید و یا حتی نسبت دادن برچسبهای مختلف از مسیر حرفه ای خبر خارج شویم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
0
0
یک سوال؟
چند درصد تجهیزات تولیدی سندیکای برق را وزارت نیرو می خرد؟
پیمانکار توزیع برق اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
3
6
سلام
ما پیمانکاران برق اهواز هم همه شاکی هستیم بعد از چندین ماه پیگیری و دوندگی تازه مدیرعامل اومده منت گذاشته و میخواد ۳۰ درصد مطالبات ما رو که پول مالیات پرداختی هم نمیشه رو پرداخت کنه.
من نمیدونم اینا برای چی میان و مدیرعامل میشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
همونطور که قبلی ها مدیر عامل شدن. در ضمن با اجناسی که از انبار شرکت گرفتین ولی استفاده نکردین و دپو کردین کلی سود کردین
پیمانکار
| Iran (Islamic Republic of)
خدا اخر و عاقبت برق اهواز را با این مدیر عامل ختم بخیر کند
خانی از تبریز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
3
6
چند نکته:
1- مملکتی که در آن قیمت یک کیلوولت ساعت برق برابر 5% یک کیلو پیاز می باشد صحبت از صنعت برق کردن مسخره است
2- دولتهای مختلف نتیجه بی عرضه گی خود در عدم مهار تورم را با پخش مجانی حامهای انرژی از جمله برق جبران می کنند آن هم از جیب بخش خصوصی
3- صحبت کردن در خصوص مشکلات صنعت برق با مسئولین وزارت نیرو کار بیهوده ای است آنها خیلی بهتر مشکلات می دانند ولی در فکر میز و صندلی خود و فربه کردن رانتهای متصل به خود هستن
4- بهترین مدیر برق آن شخصی است که با حداقل بودجه بیشترین پروژه را از جیب بخش خصوصی انجام دهد
5- فعالان صنعت برق به جای وقت تلف کردن با مدیران بی عرضه وزارت نیرو باید صدای اعتراض خود را به هر نحوی به گوش مسئولان بلند مرتبه برسانند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اشتباه نوشتی پول هر کیلوواتساعت برق حدودا یک درصده قیمت پیاز قرمزه!! در ضمن همه میدونن مهندس کوردی کارایی لازم رو نداره ..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
0
4
چرا اسم ... رو آوردم سانسور کردی برق نیوز
مدیر پایگاه همه مدیران یک منطقه که مشکل ندارند. نباید همه را جمع بست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
2
11
الان هیچ کدوم از مدیران توانیر افراد با نفوذ و قدری در صنعت و کشور نیستند. کسی تا حالا اسم ملاعلیا یا سید علایی به گوشش خورده؟ گلاب کش و پیرپیران اصن عددی هستن؟ حتی الان معلوم نیست روابط عمومی توانیر کی هست؟ کجاست؟ چرا صدا نداره؟ اصلا هیات مدیره توانیر چه نقش مهمی در صنعت برق دارن؟ عمدا آدمای کوچیک خودشون را گذاشتن سرکارتوانیر تا توانیر کوچیک بشه. این یک نقشه بود که برای غول قدیم توانیر کشیدند و جواب داد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
0
11
توانیری ها به رجبی مشهدی رکب زدن و فقط اون را فرستادن جلو. پیشنهاد علی اکبری به کاظمی بود و اونم به وزیر گفت و پوست هندونه را گذاشتن زیر پای رجبی مشهدی. دونیا یالان دونیا آقای حائری....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
همشون با همند ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
0
14
فکر نکنید فقط به شما خصوصیها جفا شده. باز شما تا حدودی استقلال دارید. باید ببینید چه بر سر ما که در همین شرکتها کار می کنیم آورده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
هیچ مفت جوانی امون گرفتند در رفتند ازمملکت اینا هم عین استادانشان.
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
0
10
این گرگ سالهاست که با این گله آشناست
فقط بفکر منافع خودشان هستند ، سند دارم از مرده و زنده شان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
0
9
این موضوع ساده حتی در رفتار کارکنان توانیر هم مشخص است. ما کارکنان توزیع ها هم از توانیر دل خوشی نداریم حتی کارشناسان ساده شون مثل دکتر عباپور هم کاملا توهین امیز رفتار میکنند.
کارشناسان مدیریت شبکه اصلا از نظر سواد و رفتار و خدمت رسانی مشکلی ندارند . اما حتی کارشناسهای ساده توانیر بسیار پر مدعا و کم کار و غیر مطلع هستند. نمونه اش دکتر عباپور.
خوب از کارشناس بگیر برو بالادست دیگه چی میشه معلومه...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
اصلا هیچکدوم دکترا نداشته اند. همه شون اندازه ...هم نمی فهمند .تنها چیزی که می فهمند غریزیات حیوانی و جنسی است .
در واقع صنعت برق قربانی از حیوانات پست تر شده که هر چی می خورن سیر نمیشن.
بعد تاوانش از ما میخواهند و
لعنت بر جد و آبای تک تکشان و کسانی که می دانند چه خبر است ولی کاری نمیکنند.
ناشناس
| United States of America
بله در گروه بازار برق رفتار مناسبی با کارشناسان نداشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
پیشنهاد میگردد دکتر عباپور جابجا شود در حوزه بازار برق فرد دلسوزتر و مطلع تری نیاز است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
0
1
در صنعت برق که کاملا مشخصه چه وضعیه .
بخاطر اینکه سیم مسی و... زیاده خیلی دارن سو استفاده میکنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
0
1
بیشتر مدیران توزیع و برق منطقه ای که با پارتی شدن مدیر من حدس میزنم و از رفتارشچن هم مشخصه که ... فرستادن برای ...
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار