کد خبر: ۵۳۵۲۶
تاریخ انتشار : ۱۲:۳۷ - ۲۷ اسفند ۱۴۰۱
تحویل ۲۳ سامانه خورشیدی به عشایر غرب مازندران مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران، گفت: ۲۳ سامانه خورشیدی قابل حمل به عشایر غرب مازندران تحویل داده شد.

به گزارش برق نیوز، مصطفی بابایی با اشاره به تحویل ۲۳ سامانه خورشیدی قابل حمل به عشایر غرب مازندران، اظهار کرد: این سامانه‌ها قدرت تولید ۱۰۰ وات برق را دارند و باتوجه به اینکه برق رسانی به محل اسکان عشایر به دلیل نداشتن راه ارتباطی و هزینه‌های زیاد مشکلاتی را در پی دارد، یکی از بهترین راه‌های تامین برق این افراد، استفاده از مولد‌های تولید برق خورشیدی است.

وی به مزایای پنل خورشیدی، قابل حمل بودن و بهره‌برداری آسان این سیستم اشاره کرد و گفت: این پنل‌ها قابلیت روشن کردن چهار لامپ پنج وات را به صورت همزمان، شارژ گوشی تلفن همراه و روشن کردن رادیو را دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران، تصریح کرد: در زمان تحویل این پنل‌ها آموزش‌های اولیه برای بهره‌برداری و حفاظت از آن‌ها به عشایر ارائه شد.

به گزارش ایسنا، در سال جاری در مجموع ۴۶ دستگاه سامانه خورشیدی قابل حمل به ارزش ریالی ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات بهارستان به عشایر غرب مازندران واگذار شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار