کد خبر: ۵۳۵۶۲
تاریخ انتشار : ۱۰:۲۱ - ۰۶ فروردين ۱۴۰۲
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از اجرای ۶ پروژه اولویت دار تعیین شده توسط وزارت نیرو و ۳۲ پروژه داخلی برای توسعه شبکه در سال ۱۴۰۲ خبرداد.

به گزارش برق نیوز، محمود دشت بزرگ در نشست با معاونین و مدیران این شرکت به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲، با مرور اقدامات شاخص انجام شده در سالی که گذشت، اهداف و برنامه‌های این شرکت در سال پیش رو را اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: در سال ۱۴۰۱ که اولین تابستان استقرار دولت مردمی بود، اقدامات شاخصی در این شرکت انجام شده که حاصل همه این اقدامات پایداری شبکه برق و عبور موفق از پیک مصرف تابستان ۱۴۰۱ بوده است.

وی با اشاره به وقوع سیلاب مونسون در تابستان ۱۴۰۱، تصریح کرد: علی رغم وقوع پدیده سیلاب در تابستان و آسیب به بخشی از تجهیزات، با مدیریت شبکه و تلاش گروه‌های عملیاتی ناپایداری در شبکه رخ نداد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان بیان کرد: در سالی که گذشت با یک برنامه ریزی دقیق در مدت زمان یک هفته، برق مورد نیاز طرح آبرسانی غدیر از پست برق سبزآب اندیمشک تامین شد تا این طرح ملی که مورد تاکید دولت مردمی بوده است نیز به بهره برداری برسد.

وی اضافه کرد: در همین سال اصلاح و بهینه سازی شبکه و افزایش ظرفیت آن نیز با قوت ادامه پیدا کرد که از جمله آن‌ها می‌توان به احداث دو پست برق GIS خزامی و کارون در اهواز (پس از احداث پست GIS کیانشهر در این شهر)، احداث خطوط ارتباطی نیروگاه دوکوهه و سنکرون آن به شبکه، تسریع در احداث پروژه خط نیروگاه چم شیر در کهگیلویه و بویراحمد و خرید تجهیزات مورد نیاز شبکه اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، اظهار کرد: یکی دیگر از اقدامات مهم در سال ۱۴۰۱ برای حفظ پایداری شبکه برق تحت نظارت این شرکت در مقابله با آلودگی‌های ناشی از گرد و غبار و آلاینده ها، تعویض مقره و شستشوی مداوم تجهیزات بوده که هم اکنون در حال انجام است.

وی گفت: در همین سال در بخش انتصابات، تبدیل وضعیت نیرو‌های ایثارگر، اقدامات رفاهی و دریافت تسهیلات بانکی برای پرسنل نیز اقدامات مناسبی انجام شده است تا ضمن افزایش تعلق خاطر کارکنان به شرکت و راندمان کاری آنها، توانسته باشیم گوشه‌ای از زحمات پرسنل تلاشکر شرکت را جبران نماییم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۲ از سوی رهبری به نام سال " مهار تورم - رشد تولید"، بیان کرد: باید به سهم خود در تامین و انتقال انرژی که نقش ویژه‌ای در رشد تولید و کنترل تورم خواهد گذاشت تلاش کنیم و برنامه ریزی‌های انجام شده در این زمینه را به سرانجام برسانیم.

دشت بزرگ افزود: ۶ پروژه اولویت دار از سوی وزارت نیرو و ۳۲ پروژه داخلی برای توسعه شبکه در سال ۱۴۰۲ تعریف شده که باید با قدرت تلاش کنیم تا قبل از شروع پیک به بهره برداری برسند تا عبور موفقی از مصرف برق تابستان پیش رو داشته باشیم.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار