کد خبر: ۵۳۵۶۳
تاریخ انتشار : ۱۰:۴۰ - ۰۶ فروردين ۱۴۰۲
مدیرعامل توزیع برق پایتخت با اشاره به اثربخشی تدابیر اتخاذ شده توسط این شرکت واقدامات انجام شده در ماه‌های پایانی سال گذشته در حفظ پایداری و امنیت شبکه توزیع برق این کلان شهر گفت: طی روز‌های ابتدایی تعطیلات تاکنون شاهد هیچ گونه خاموشی خاص یا حادثه‌ای در حوزه برق شهر تهران نبوده ایم.

به گزارش برق نیوز، به دنبال مجموعه بازدید‌های نوروزی مدیرعامل این شرکت از بخش‌های نظارتی و عملیاتی ستادی و مناطق برق شهر تهران که از نخستین ساعات سال ۱۴۰۲ با همراهی جمعی از معاونان و مدیران این شرکت آغاز شده است کامبیز ناظریان از پایداری کامل شبکه توزیع برق پایتخت در ایام نوروز و عدم وقوع هرگونه خاموشی یا حادثه خاص در پنج روز ابتدایی تعطیلات نوروزی خبر داد.

ناظریان که در ساعات ابتدایی اول فروردین ماه در مرکز کنترل و دیسپاچینگ شبکه فشار متوسط و همچنین سامانه در حال راه اندازی رصد و کنترل شبکه فشار ضعیف شهر تهران و منطقه برق رودکی حضور پیدا کرده بود آرامش خاطر شهروندان تهرانی در ایام نوروز را مهم‌ترین رسالت کاری کارکنان این شرکت دانسته و با اشاره به حضور گسترده مسافران نوروزی در ایام تعطیلات و لزوم حفظ پایداری شبکه با توجه به تغییرات الگوی مرسوم مصرف در ایام نوروزی بر ضروری آمادگی ۲۴ ساعته تمامی نیرو‌های نظارتی و عملیاتی این شرکت در ایام نوروز تاکید کرده بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در نخستین روز کاری سال ۱۴۰۲ با بازدیدی سرزده از مناطق برق آزادی، فارابی و خیام ضمن قدردانی از تلاش‌های همکاران خود به ویژه در ایام تعطیلات گفت: با تدابیر اتخاذ شده و همچنین مانور‌های اصلاح و بهسازی شبکه که طی ماه‌های پایانی سال گذشته توسط مناطق برق در شهر تهران به اجرا در آمد و تلاش و تعهد همکاران خود شاهد آن بودیم که طی پنج روز ابتدایی سال تمامی بخش‌های شبکه در پایداری کامل بوده و هیچ گونه حادثه‌ای در حوزه برق برای شهروندان و مسافران نوروزی رخ نداده است و با آماده باش کامل همکاران خود امیدواریم طی روز‌های آتی تا پایان مسافرت‌های نوروزی هموطنان بتوانیم شایسته‌ترین خدمات را در حوزه برق ارائه کنیم.

ناظریان تصریح کرد: تمامی خودرو‌های مانور این شرکت با تجهیزات کامل در نقاط مختلف شهر تهران مستقر هستند و در صورت وقوع هرگونه خاموشی احتمالی با بهره گیری از سامانه‌های پیشرفته مکان محور در کوتاه‌ترین زمان برای رفع عیب در محل حضور پیدا خواهند کرد.

وی افزود: با هدف تامین امنیت شهری و همچنین سهولت تردد شهروندان و مسافران در ساعات تاریکی، وضعیت روشنایی معابر شهر تهران نیز به صورت مستمر در حال رصد است.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار