کد خبر: ۵۳۵۶۷
تاریخ انتشار : ۱۳:۳۰ - ۰۷ فروردين ۱۴۰۲
مدیر کل دفتر مدیریت انرژی و برنامه‌ریزی شرکت توانیر گفت: پرونده خسارات برق در سال ۱۴۰۱ تا خرداد ماه امسال تعیین تکلیف خواهد شد.

به گزارش برق نیوز، عبدالامیر یاقوتی مدیر کل دفتر مدیریت انرژی و برنامه‌ریزی امور مشترکان صنعت برق شرکت توانیر با اشاره به اینکه به کلیه پرونده‌های بیمه در سال ۱۴۰۰ رسیدگی شده است گفت: قریب به ۱۵۰ پرونده مربوط به آتش سوزی و انفجار است که منتظر تایید زیان دیده و تکمیل مدارک است و سایر خسارات این بخش پرداخت شده است.

یاقوتی ادامه داد: همچنین ۲۷ هزار پرونده خسارت به تجهیزات برقی پرداخت شده و به سایر پرونده‌ها نیز رسیدگی شده است. بیمه سال ۱۴۰۱ هم منعقد شده و رسیدگی به پروند‌های آتش سوزی از ابتدای اسفند ماه شروع شده است. بر اساس برنامه ریزی انجام شده امید است تا پایان خرداد ماه سال ۱۴۰۲ رسیدگی و پرداخت خسارات سال ۱۴۰۱ نیز به سرانجام برسد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
0
1
تکلیف انفجارهایی که رخ داد و بیمه نبودند روشن نیست؟ منظور آن بیچاره هایی که فریب شعارهای بهینه سازی مصرف را خوردند و آمدند بسمت وزارت نیرو ولی اشتباهی رفتند روی مین و منفجر شدند هست .
قطاری که در حال حرکت است روی مین میرود !!!!!!!
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار