کد خبر: ۵۳۵۷۳
تاریخ انتشار : ۱۲:۲۲ - ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
هفت طرح در حوزه برق منطقه‌ای هرمزگان با هزینه چهار هزار و ۳۰۵ میلیارد ریال با حضور استاندار هرمزگان و جمعی از مسوولان استانی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش برق نیوز، با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان پست برق ۶۳/۲۰ کیلو ولت شهر میناب به نمایندگی از ۷ طرح شرکت برق منطقه‌ای استان هرمزگان صبح امروز به بهره برداری رسید.

برای بهره برداری از این پست AISIndoor با قدرت ترانسفورماتور ۱۰۰ مگاولت آمپر (۲×۵۰)، ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه شده تا برق پایدار بیش از ۱۸ هزار خانوار را تامین کند.

این طرح به نمایندگی از ۷ طرح تامین برق شامل مرحله نخست پست ۴۰۰ کیلوولت پارسیان با اعتبار ۱۶۰۰ میلیارد ریال، برقراری اتصالات پست ۴۰۰ کیلوولت موقت پارسیان با اعتبار ۵۵ میلیارد ریال، مرحله نخست پست ۶۳/۲۰ کیلو ولت حکمی با اعتبار ۴۵۰ میلیارد ریال، خط ۶۳ ولت حکمی با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال، ساختمان فیدرخانه پست ۶۳ کیلوولت جلابی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال و افزایش ظرفیت پست ۱۳۲ کیلوولت گرزه بندرلنگه از ۱×۱۵ به ۱×۲۰ با هزینه ۳۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار