کد خبر: ۵۳۷۴۹
تاریخ انتشار : ۱۳:۵۴ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۲
فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری و مجروح شدن سارق مسلح سیم برق به ضرب گلوله پلیس و کشف ۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
دستگیری سارق مسلح سیم برق در دزفول

به گزارش برق نیوز، روح اله گراوندی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت:در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان دزفول موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان بصورت ویژه در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار و طرح‌های پیشگیرانه در این راستا به مرحله اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه ماموران کلانتری ۱۲ در حین گشت زنی بصورت نامحسوس به یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ پلاک مخدوش مشکوک شدند، افزود: متهمان به محض روئیت ماموران از محل متواری شدند و پس از تعقیب و گریز اقدام به تیراندازی بسمت ماموران نموده که ماموران پس از رعایت قانون بکارگیری سلاح و در آتش متقابل یکی از سارقان مسلح را مجروح و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول با اشاره به توقیف خودروی استفاده شده در سرقت و انتقال متهم بر اثر جراحات وارده به بیمارستان، تصریح کرد: در بازرسی از خودروی متهمان مقادیر زیادی سیم برق، قیچی سیم بر و دیگر آلات و ادوات سرقت کشف شد.

سرهنگ گراوندی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیس به ۷ فقره سرقت سیم برق معترف شد، اظهار داشت: سارق مسلح مجروح شده حسب دستور دادستان عمومی و انقلاب دزفول در بیمارستان تحت نظر و پرونده تحت پیگیری قضایی می‌باشد.

این مقام مسئول در خاتمه افزود: پلیس دزفول در بحث تامین امنیت مردم شریف شهرستان دزفول هیچ تعارفی با مجرمین نخواهد داشت.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار